וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה הכי פופולארי באיטליה

מעל 50,000 אנשים נתבקשו להרכיב את הנבחרת שלהם, קשר מילאן גבר על איברהימוביץ', דל פיירו, בופון וטוטי. יאקינטה מתוסכל ביובנטוס

בסקר שנערך באיטליה נקבע כי קאקה הוא השחקן הכי פופולארי בארץ המגף. במשך כחודשיים, יותר מ-50,000 אנשים נתבקשו לבחור את ההרכב הפותח שלהם. קשרה הברזילאי של מילאן נבחר הכי הרבה פעמים, יותר מאשר חלוץ אינטר זלטאן איברהימוביץ', שוער יובנטוס ג'יג'י בופון, חלוץ יובנטוס אלסנדרו דל פיירו ושחקן רומא פרנצ'סקו טוטי. הנבחרת שנבחרה כוללת שלושה יובנטינים, שלושה שחקני מילאן, שלושה נראזורי ושחקן אחד מרומא ואחד מגנואה.

ה-11 שנבחרו:

שוער: ג'יג'י בופון (יובנטוס). הגנה: מרקו מטראצי (אינטר), פאולו מאלדיני (מילאן), חאבייר זנאטי (אינטר). קישור: קאקה (מילאן), מרקו רוסי (גנואה), ג'נארו גאטוסו (מילאן), פאבל נדבד (יובנטוס). התקפה: זלטאן איברהימוביץ' (אינטר), אלסנדרו דל פיירו (יובנטוס), פרנצ'סקו טוטי (רומא).

יאקינטה מאוכזב מהישיבה על הספסל ביובנטוס

חלוצה של יובנטוס, וינצ'נזו יאקינטה שהגיע רק בתחילת העונה לגברת הזקנה, חש מתוסכל. האיטלקי הבינלאומי פתח רק שמונה פעמים בהרכב. ברוב הפעמים השתמש בו המאמן קלאודיו ראניירי כמחליף. יאקינטה כבש חמישה שערים מתוך השמונה שלו העונה כשעלה מהספסל.

"אני שמח בשבילי שאני מבקיע", אמר יאקינטה ל'טוטוספורט'. "השמחה שלי נובעת מזה שאני מרגיש מוערך. אני חושב שאני בורג חשוב בקבוצה, למרות העובדה שכמעט אני תמיד עולה מהספסל. אני יודע שהחיים ביובנטוס שונים מאודינזה, קבוצתי לשעבר. ביובה, יש שחקנים גדולים שכתבו את ההיסטוריה, אלופי עולם, אי אפשר להזיז אותם כך סתם מההרכב. אני מרגיש כמו דל פיירו בתקופה שאימן פאביו קאפלו.

"כל שחקן רוצה לשחק. זה שאני מבלה הרבה על הספסל ידעתי כשחתמתי על החוזה ביובנטוס, למרות שבכנות, לא האמנתי שזה יהיה כל כך גרוע".

יאקינטה גם חשף את זה שהוא מודאג מאוד שלא ייכלל בסגל נבחרת איטליה לאליפות אירופה 2008, שתיערך ביוני השנה באוסטריה ושוויץ. "אני מודה שזה הופך את זה לקשה יותר - לשמור על מקום בסקוודרה אזורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully