וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני יהודה מקבלים פרופורציות

18.3.2008 / 14:44

שחקני הקבוצה, שקרובה לנשור לליגה הלאומית, הנעימו את זמנם של ילדים חולי סרטן במספר אירועים. אברבנל: "זאת המלחמה האמיתית"

שחקני בני יהודה לקחו אתמול (שני) והיום פסק זמן ממלחמת ההישרדות בליגת העל והתפנו למספר אירועים שנערכו למען ילדים חולי סרטן. אמש הגיעו הקפטן אסי בלדוט, השוער ניל אברבנל והקשר הצרפתי סדריק ברדון לביקור במחלקה האונקולוגית בתל השומר וחילקו מתנות וממתקים לילדי המחלקה. רגע מרגש במיוחד, נרשם כאשר נכנסו הזהובים לחדרה של נערה בת 14, אוהדת בני יהודה שמאושפזת במחלקה, שהתרגשה מאוד לראות את השלושה. השחקנים העניקו לנערה את חולצת המועדון וכדור עם חתימות של שחקני הקבוצה.

לאחר שהצטלמה איתם למזכרת ואיחלה להם הצלחה בהמשך העונה, אמר בלדוט: "אנחנו מאחלים לך המון בריאות, תהיי חזקה. בעזרת השם נזמין אותך להיות אורחת במשחק הקבוצה". ניל אברבנל סיכם את הביקור: "איזה עולם, אנחנו נלחמים על ירידה ושטויות כאלה בעוד שיש ילדים שנלחמים על החיים. זאת המלחמה האמיתית באמת. ביקור אחד כאן נותן לך פרופורציות על כוח החיים האלה".

הבוקר, נכחו כל שחקני הקבוצה והמאמן אלי כהן, באירוע שערכה עמותת "גדולים מהחיים", לכבודם של ילדים חולי סרטן ברחבי הארץ. הזהובים הגיעו להפנינג ענק, שנערך במתחם תחנת הרכבת בארלוזורוב בתל אביב, שם שיחקו עם הילדים המחופשים וחילקו להם ארטיקים ומתנות לכבוד פורים. "זה טוב להתאוורר מדי פעם מהשגרה ולעשות טוב לילדים כה חמודים", אמר הבלם זאב חיימוביץ'. "אנחנו שמחים שנפל בחלקנו הכבוד לבוא ולהנעים את זמנם של הילדים האלה, שנמצאים במאבק יומיומי על חייהם. אם הצלחנו להעלות חיוך על פניהם, הכבוד והעונג כולו שלנו".

הקבוצה תקיים אימון בשעות הצהריים והיא החלה למעשה את הכנותיה לקראת משחק החוץ בשבת מול בני סכנין. החלוץ משה ביטון, שסובל מנקע בקרסולו, וכן המגן סאלם אבו סיאם, שעדיין לא החלים מהקרע בשריר רגלו, צפויים להחמיץ את המשחק עקב פציעותיהם.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully