וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינובילי: "אנחנו חסרים ביטחון"

הגארד חשף את הבעיה של הספרס בשלב זה של העונה, לאחר ההפסד לבוסטון. בואן: "הבעיה שלנו היא בראש". אלן ייעדר נגד יוסטון

המשחק המרכזי של משחקי הליגה הטובה בעולם הלילה (בין שני לשלישי) הפגיש את האלופה, סן אנטוניו, עם אחת הטוענות הראשיות לכתר, בוסטון. הקבוצה של דוק ריברס חזרה מפיגור 22 כדי לנצח לבסוף 91:93. המכה שניחתה על הסלטיקס במשחק, היא פציעתו של ריי אלן, שלא יוכל ככל הנראה לקחת חלק בקרב הענקים נגד יוסטון, שאוחזת בסדרה של 22 ניצחונות רצופים.

"הספרס, הם מכונה משומנת. ידענו שהם יבואו מפוקסים מאוד. הם הפסידו מספר משחקים לאחרונה", כך אמר פורוורד הסלטיקס, קווין גארנט, שקלע 21 נקודות במשחק.

סאם קאסל, שהצטרף לא מכבר לירוק של בוסטון, אחרי שעבר אליה מהקליפרס, קלע את השלשה המנצחת במשחק. "יש לנו המון ניסיון. זו הסיבה שהוא הובא לקבוצה", אמר פול פירס על חברו. "מאוחר במשחק הוא יודע לקחת את האחריות. זה מה שאתה מצפה משחקן כזה".

"אני עצבני מאוד שלא הצלחנו לשמור על ההפרש בן 22 הנקודות שהיה לנו", אמר רוברט הורי. "אני יודע ששיחקנו נגד אחת הקבוצות הכי חזקות בליגה, אבל להפסד כזה אין שום תירוץ. היינו חייבים לשמור על היתרון". מנו ג'ינובילי להט עם 32 נקודות, אלא שרובן הגיעו במחצית הראשונה, מתי שכל הספרס היו טובים. "יש לנו חוסר ביטחון מסוים", אמר הגארד הארגנטינאי. "כך שכאשר דברים מתחילים להיראות רע, אנחנו לא מצליחים להגיב". ברוס בואן המשיך את הקו של מנו: "הדבר הזה הוא בעיקר בראש שלנו. זה לא משהו פיזי. כרגע, אנחנו לא מצליחים לגמור משחקים כמו שאנחנו רוצים".

* טייסון צ'נדלר, סנטר ניו אורלינס הורנטס, סבור שחברו לקבוצה, כריס פול, צריך להיות ה-MVP של העונה. את הדברים הבאים הוא אמר לאחר הניצחון של ההורנטס על שיקגו 97:108: "הבחור הקטן היה כל הזמן על הריצפה. זה מדהים. זו הייתה אחת התצוגות המדהימות שראיתי. לדעתי, הוא צריך להיות ה-MVP".

* אחיו של מונטה אליס, גארד גולדן סטייט ווריורס, שוחרר מבית החולים, לאחר שנורה בגבו במהלך סוף השבוע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully