וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא אסולין זומן לסגל הנבחרת הבוגרת

קשטן פירסם סגל בן 19 שחקנים לקראת משחק הידידות נגד צ'ילה וכלל בו את קשרה הצעיר של ברצלונה. בנאדו וזנדברג בחוץ

מאמן נבחרת ישראל דרור קשטן זימן אמש (שלישי) סגל המונה 19 שחקנים לקראת משחק הידידות נגד צ'ילה, שייערך ביום רביעי הבא באצטדיון רמת גן.

הבשורה המרעננת הגיעה בדמות זימונו של קשרה בן ה-17 של ברצלונה ב', גיא אסולין, לו זה כמובן זימון בכורה. ייתכן שבישראל מנסים להבטיח שאסולין לא יוכל לשחק בנבחרות ספרד השונות, דבר שיקרה אם ירשום הופעה בנבחרת הבוגרת בכחול לבן. "אנחנו מאוד שמחים על הזימון, ומאוד רוצים לעזור למדינת ישראל", אמר אלי אסולין, אביו של גיא. "מאוד הופתענו מהזימון, גיא יגיע ביום רביעי לישראל. לא נשכח מאיפה אנחנו באים, ושאנחנו ישראלים".

לגבי עניין הצבא, אותו ביקשה משפחת אסולין להסדיר בטרם יוזמן הבן גיא לאחת הנבחרות, ישראל או ספרד, אמר האב, אלי: "עדיין לא הוגדר כלום בעניין הצבא. באנו לקראת מדינת ישראל, ומקווים שהעניין יסתדר בקרוב. אני רוצה להודות לדרור קשטן, אבי לוזון ומשה סיני שעשו זאת".

מי שלא זומן הוא בלם בית"ר ירושלים, אריק בנאדו. "מוזר לי שלא הוזמנתי, אבל מצד שני גם לא הופתעתי", הודה בנאדו בשיחה עם כתבי "הארץ", משה בוקר ומשה הרוש. "גם בפעמים הקודמות לא קיבלתי זימון. כך שצריך לשאול את דרור מה הסיבה, לי אין הרבה מה לעשות בעניין". גם מיכאל זנדברג כבר רגיל להישאר בחוץ: "אני חושב שמגיע לי להיות בנבחרת, אבל זה לא משנה הרבה. לא אני צריך לענות על השאלה מדוע לא זומנתי".

להפועל ומכבי תל אביב אין נציגים בסגל, בית"ר ירושלים כמובן שולחת יותר נציגים מכל קבוצה אחרת - שישה. לפני משחקה של הנבחרת הלאומית תתמודד הנבחרת הצעירה נגד מולדובה במסגרת בית 9 של מוקדמות אליפות אירופה. מחיר הכניסה להצגה הכפולה יהיה 10 שקלים.

הסגל המלא: דודו אוואט, ניר דוידוביץ', יואב זיו, קלמי סבן, טל בן חיים, אבי סטרול, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, דדי בן דיין, גל אלברמן, תמיר כהן, משה אוחיון, יוסי בניון, אבירם ברוכיאן, עומר גולן, אליניב ברדה, ברק יצחקי, עמית בן שושן, גיא אסולין.

עדכון ראשון: 13:22, 18/03/08
עדכון אחרון: 08:20, 19/03/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully