וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו בספק למשחקים הקרובים

18.3.2008 / 13:24

בבני השרון מביטים בדאגה למרפקו הנפוח של הגארד, ורק לקראת יום ראשון ידעו את מצבו. בלצ'ר חזר להתאמן, מזרחי ירד מהפרק

לאחר שבבני השרון הופנו מירב המבטים לכיוונו של קוקי בלצ'ר, שנעדר מארבעת משחקי הקבוצה האחרונים, החלו בקבוצה לחשוש מן הפציעה במרפק של מאיר טפירו. בשני משחקי הליגה האחרונים של הקבוצה, מול מכבי ראשל"צ ועירוני נהריה, סיים טפירו את המשחק כשהוא חבוש במרפקו שהחל להתנפח.

"מאיר הוא לוחם גדול, הוא לא יוותר בכל כך קלות", אמר היום (שלישי) עוזר מאמן בני השרון רועי חגי. "הוא ינוח וילך לטיפולים רפואיים בתקווה שיוכל לשחק ביום ראשון". ההערכות מדברות על כך שגם אם טפירו לא יתאושש במהרה מהפציעה, הוא אמור להעדר עד לשבועיים מהפרקט.

לעומת טפירו, מי שחזר להתאמן אתמול (שני) הוא קוקי בלצ'ר, שנטל חלק ברוב שלבי האימון. בלצ'ר, שכאמור לא שיחק בארבעת המשחקים האחרונים, התלבש במשחק הליגה האחרון מול עירוני נהריה, אך לא שותף. מי שתפס את מקומו בצורה מושלמת הוא רוד גריזארד שהגיע לקבוצה לפני כחודש ומצעיד אותה לרצף של ניצחונות, כולל בנוקיה על מכבי תל אביב.

עם פתיחת הסיבוב השלישי, יסתיים מועד ההעברות בליגת העל, ובבני השרון לא יחזקו את הקבוצה, ככל הנראה. במסיבת העיתונאים שנערכה אחרי המשחק מול נהריה אמר המאמן אפי בירנבוים: "אנחנו רוצים אולי להתחזק בישראלי, נראה אם זה יתאפשר". אלא שהדבר לא יצא אל הפועל. בבני השרון היו מעוניינים לפני כחודש להחתים את שחקנה של ראסינג פאריז, משה מזרחי, אך עם החתמתו של רוד גריזארד, ירד העניין מן הפרק, ומזרחי לא יגיע לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully