וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד ורומא לא לוקחות סיכונים

נציגי הקבוצות נפגשות כדי למנוע אלימות אוהדים בקרב ביניהן ב-1 באפריל. קיגאן משבח את אואן ועוקץ את קאפלו, ראמוס יקנוס את קין

ניוקאסל סיימה אמש (שני) בתיקו 1:1 עם ברמינגהאם במאבק תחתית. לקווין קיגאן, בקדנצייה השנייה במועדון 0 ניצחונות בליגה בתשעת משחקיו. המגאפייז עדיין במצב רע מאוד, אבל קיגאן מאמין: "היו לנו הרבה הזזמנויות במחצית השנייה, אבל מייק טיילור, שוער ברמינגהאם, עשה כמה הצלות טובות. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים להשיג ניצחון. המשחק הבא שלנו הוא נגד פולהאם בבית, כך שאולי נשיג אותו סוף סוף".

החלוץ האנגלי מייקל אואן הוא שהשיג את השיוויון בדקה ה-56 והציל את קיאן והמגאפייז מהפסד חמישי ברציפות. המנג'ר האנגלי ידע לשבח: "אני חושב שאנשים במדינה אולי איבדו בו אמונה, אבל הם רק צריכים להביט ברקורד שלו. אפילו בניוקאסל הוא אוחז ברזומה נהדר. קשה לחזור מהפציעות שהוא עבר ולהבקיע לאלתר".

קיגאן גם התייחס לעובדה כי למרות שלאואן יש 40 שערים בנבחרת והוא סוחב את ניוקאסל על הגב, הוא לא פתח במשחקו הראשון של פאביו קאפלו, המנג'ר החדש של הנבחרת: "הוא עדיין שחקן ברמה עולמית. אני לא יודע מה מנג'ר אנגליה חושב עליו. אני יודע מה אני חושב עליו".

קין ייקנס ב-120,000 ליש"ט

רובי קין, חלוץ טוטנהאם, ייקנס ככל הנראה בסכום פעוט של 120,000 ליש"ט. זאת בגין שהשליך את האימונית, אחרי שהוחלף על ידי המנג'ר הספרדי של הספרס, חואנדה ראמוס. הספרדי כבר הוכיח מהרגע הראשון שהגיע למועדון כי הוא לא עושה חשבון לאף שחקן. גם פסקל שימבונדה נקנס בעבר, אחרי שזעם על חילופו בגמר גביע הליגה. קין אולי ילמד את הלקח, אולי לא, כי זה בסך הכול רק סכום של שבועיים משכורת שלו.

מסכום פעוט לסכום באמת גדול. בעל המניות המרכזי של התרנגולים, ג'ו לואיס, הפסיד כחצי מיליארד דולר, לאחר התמוטטות הבנק האמריקאי, בר-סטרנס. יש לציין כי ההפסד הענק של לואיס לא יפגע בפעילות הפיננסית של המועדון.

מנצ'סטר יונייטד ורומא: שלב הדיבורים

לא לוקחים סיכונים: מנצ'סטר יונייטד לוקחת חלק בשיחות שנערכות באיטליה כחלק מההיערכות למנוע אלימות אוהדים במשחק ליגת האלופות בין השדים האדומים לרומא בליגת האלופות, אחרי שבמפגש הקודם בין השתיים היו לא מעט התפרעויות. את המשלחת של היונייטד מוביל מזכיר המועדון, קן רמסדן, שידון בדרכים להבטחת בטיחותם של הצופים, כאשר הקבוצות ייפגשו ברבע הגמר.

כזכור, בפעם האחרונה שאוהדי שתי הקבוצות נפגשו (בעונה שעברה) זה הסתיים עם 12 נדקרים מהצד האנגלי מחוץ לאולימפיקו, כשעשרות נוספות נפצעו במהומות. חמישה אוהדים נוספים נדקרו ושישה נעצרו לפני שהקבוצות נפגשו בשלב הבתים העונה בדצמבר, ואופ"א מתכוונת למנות צוותי אבטחה בכירים לקראת המפגש הבא ב-1 באפריל.

יונייטד תבקש בנוסף גם רשות להשתמש במשטרת מנצ'סטר לטובת אבטחת המשחק. בנוסף, ארגון מיוחד יבטיח את העברתם של האוהדים מהאוטובוסים לאיצטדיון, כדי למנוע חיכוכים בין שני מחנות האוהדים. בגלל רגישות המצב, ביונייטד אף שקלו בדצמבר האחרון למנוע את הפצת הכרטיסים, אך בסופו של דבר ויתרו בקבוצה על הרעיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully