וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל מתכונן לנקמה

הספרדי ניצח את דונלד יאנג ועלה לשמינית גמר אינדיאן וולס, שם הוא יפגוש את ג'ו וילפרד צונגה, שהדיח אותו בחצי גמר אליפות אוסטרליה

רפאל נדאל המשיך הלילה בניסיונו להשיג תואר ראשון העונה כשגבר 1:6, 3:6 על דונלד יאנג האמריקאי בפתיחת הסיבוב השלישי בטורניר אינדיאן וולס (על סך פרסים של 3,589,000
דולר). "כל ניצחון חשוב עבורי, אבל במיוחד כאן, היכן שאני צריך להגן על התואר שלי", אמר הספרדי אחרי הניצחון הקליל שהשלים בתוך שעה ו-22 דקות.

נדאל יפגוש בשמינית הגמר את ג'ו וילפרד צונגה (14) ויזכה להזדמנות לנקום בצרפתי, שניצח אותו בחצי הגמר במלבורן השנה. צונגה הדיח הלילה את בן ארצו, פול הנרי מתיו, אחרי שניצח אותו 6:7, 4:6.

במאבק ספרדי-אמריקאי אחר גבר ג'יימס בלייק (9) על קרלוס מויה 3:6, 4:6. האמריקאי האנרגטי יפגוש בסיבוב הבא את רישאר גאסקה (8) הצרפתי, שהביס 2:6, 1:6 את חואן איגנסיו צ'לה.

גם נובאק דג'וקוביץ' המדורג 3, שייט לסיבוב הבא וזאת אחרי שניצח את פיליפ קוהלשרייבר 3:6, 2:6. בשלב הבא יפגוש אלוף אוסטרליה את ג'יזרמו קניאס, שגבר 3:6, 7:6, 2:6 על חואן מונאקו.

אצל הנשים נלחמה ילנה יאנקוביץ' (3) בעיקר נגד השעון בניצחון, אותו עצרה על 58 דקות בתום הניצחון שלה 1:6, 1:6 על איי סוגיאמה המסכנה. בסיבוב הבא תפגוש הסרבית את אנאבל מדינה גאריגס, שהדיחה את יבגנייה רודינה אחרי 3:6, 6:7.

גם אנה איבנוביץ' (1) לא התקשתה לדלג לשלב הבא אחרי ניצחון 3:6, 0:6 על טטיאנה גרבין. המדורגת 6 בטורניר, מריון ברטולי, נזקקה ל-8 נקודות משחק עד שניצלה את האחרונה ביניהן וניצחה 3:6, 5:7 את אנג'ליק קרבר העיקשת. "זה תמיד קשה לסגור משחק, לא משנה אם יש לך בטחון או לא", אמרה הצרפתייה בסיום.

שחר פאר הודחה גם מטורניר הזוגות נשים אחרי ששותפתה, ג'יזלה דולקו, פרשה עוד לפני פתיחת המשחק שלהן מול בנסובה וראדוונסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully