וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין להם נקודות ספרס

צ'לסי חייבת לנצח את טוטנהאם כדי לסגור את הפער מארסנל ומנצ'סטר יונייטד אם היא עדיין חושבת אליפות. קראו מה קרה במפגשי העבר

טוטנהאם - צ'לסי 3.50, 3.00, 1.80

הספרס יארחו את הקבוצה של אברהם גרנט בוויט הארט ליין במשחק השלמה. רק לפני מספר שבועות נפגשו הקבוצות במסגרת גמר גביע הליגה באצטדיון וומבלי היפהפה. הכחולים פתחו טוב עם שער של דידייה דרוגבה, אלא שאז התרנגולים הפכו, ניצחו 1:2 בתום 120 דקות וזכו בגביע, על חשבונו של גרנט. הפעם יכולה לבוא נקמה מתוקה, אבל לפני שהמנג'ר הישראלי וחבורתו חושבים על נקמה, הם יודעים שעם פחות משלוש נקודות אסור להם לחזור מוייט הארט ליין. המאבק על האליפות עולה שלב. כשנותרו שמונה מחזורים לסיום הליגה המרתקת, צ'לסי יכולה להשוות את מניין נקודותיה לזה של ארסנל ולזה של מנצ'סטר יונייטד, למרות שלאחרונה יישאר משחק אחד חסר.

אם נסתכל על שנים עברו ועל דרבי הקטן בין שתי קבוצות נגלה כי לצ'לסי יתרון ברור על הספרס. לפני שנה ניצחה טוטנהאם סוף סוף 1:2. הניצחון הזה הגיע אחרי 20 שנה, כשהניצחון הקודם של הספרס בבית על צ'לסי היה לא פחות ולא יותר ב-22 לאוגוסט 1987. לפני שנתיים גברו הכחולים 0:2, אותה תוצאה שגם השיגו לפני שלוש שנים. לפני ארבע עונות ניצחו המיליונרים 0:1, לפני שש שנים זה נגמר ב-2:3 לאורחים ולפני שבע עונות ב-0:3. רק לפני חמש שנים הצליחה טוטנהאם להיחלץ מהפסד והוציאה תיקו 0:0.

גרנט וחניכיו חייבים להמשיך את המסורת הארוכה שהחלו קודמיהם. מצד שני, הקבוצה של חואנדה ראמוס הפסידה רק ביום ראשון השבוע בליגה 2:1 למנצ'סטר סיטי. הספרס אמנם לא נאבקים במאבקי ההישרדות, אולם אם הם פוזלים אל עבר המקומות שמובילים לגביע אופ"א, הרי שהם חייבים להתחיל לצבור נקודות. אם אתם מאמינים באברהם גרנט וחניכיו סמנו 1 בטופס ותוכלו לזכות ביחס של 1.80. תיקו יניב לכם פי 3.00 מכספכם. ניצחון של הקבוצה הביתי לעומת זאת שווה פי 3.50. יחס נאה. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully