וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי חולון: "נחזיר לדורסמן את הכסף"

17.3.2008 / 22:45

אוהדי הפועל חולון החליטו להחזיר להנהלה את הפיצוי על משחקי הרדיוס, בטענה שלא הם צריכים לשלם. תקרית בין דורסמן לווישהאם

בהנהלת הפועל חולון חשבו לתומם כי המהלך שקידמו להחזרת כספי האוהדים על ארבעת משחקי הרדיוס שפספסו יעבור בשלום, אך תגובת האוהדים לא איחרה לבוא. כזכור בשבוע שעבר החלו אוהדי חולון לקבל אל ביתם צ'קים על סך 160 או 200 שקלים בהתאם למקום מושבם ביציעי אולם הפחים. מהנהלת חולון הוסבר כי אינם רואים את האוהדים כאשמים במשחקי הרדיוס ולכן הם מחזירים לקהל המנויים את כספם. בתגובה החלו אוהדי חולון לאסוף את הצ'קים שקיבלו מההנהלה, ואמורים בימים הקרובים להחזיר אותם כמעט במלואם ליו"ר מיקי דורסמן.

"אנחנו מברכים את הצעד של מיקי, הוא הולך לקראתנו, הוא באמת עושה פה החלטה נכונה", מסר ויקטור תשובה, מנהיג אוהדי הפועל חולון, שרק לפני כשלושה חודשים הסתכסך עם דורסמן בעקבות פרשת החזיז במלחה, "למרות הצעד שהוא עושה לקראתנו אנחנו נחזיר לו את הכסף, אנחנו לא רוצים את הכסף שלו, הוא לא צריך לשלם לנו על המשחקים האלה כי לא באשמתו לא ראינו את המשחק".

במהלך הרבע הרביעי של משחק הניצחון הערב (שני) על מכבי ראשל"צ 81:95, פרץ ויכוח בין דורסמן לבין השחקן הזר של הקבוצה טוני ווישהאם. ווישהאם, הזר שעלה עם חולון לליגת העל, לא זוכה לדקות משחק רבות אך תורם בדרך כלל בצבירת נקודות מסחררת, ובשל כך זוכה לאהדת הקהל. הערב עלה ווישהאם 5 דקות לסיום המשחק ואחרי זריקה אחת לא טובה הוחלף על ידי דורסמן. ווישהאם לא נשאר חייב והחל לצעוק על המאמן ולדרוש הסברים. מיקי דורסמן מסר בתגובה לתקרית: "מי שלא מבצע הוראה של המאמן, עף החוצה. זו הדרך שלי לתקשר איתם, להושיב אותם על הספסל, ורק אחר כך אני מדבר איתם בשקט".

* מנהלת הליגה בכדורסל הוחלט למתג את המשחקים לקביעת האלופה ברוח 60 שנה למדינה, תוך הצדעה לכדורסל הישראלי. בין השאר הוחלט לארח שחקני עבר שתרמו לענף, ביניהם לבן מרסר, אנדרו קנדי, מייק קרטר, רולנד יוסטון, ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully