וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם על הגרלת הגביע: "לא קל, אבל העיקר שזה בבית"

אסף שקד

17.3.2008 / 20:02

דוד אמסלם הגיב להגרלת רבע גמר הגביע, שזימנה לבית"ר ירושלים משחק בטדי מול הפועל כפ"ס. עידן טל: "גביע זאת המטרה המרכזית שלנו כרגע"

בבית"ר ירושלים שמחו הערב (שני) לשמוע על תוצאות הגרלת רבע גמר גביע המדינה, שזימנה להם משחק ביתי מול הפועל כפר סבא. בבית"ר כמובן שלא מזלזלים בקבוצה של אלי אוחנה, אבל שבעי רצון מהעובדה שהמשחק ייערך בבית.

"היה חשוב לנו מאוד לארח בטדי, ואני שמח שההגרלה זימנה לנו משחק ביתי", אמר עידן טל, "בגביע אין דבר כזה משחקים קלים, כל קבוצה נותנת את המקסימום שלה. ראינו כבר במשחק האחרון מול הפועל כפ"ס שמדובר בקבוצה שלא מוותרת כל כך בקלות. מבחינתנו זכייה בגביע זאת המטרה המרכזית שלנו כרגע, בנוסף כמובן לתואר האליפות, ואני מקווה ומאמין שבסוף העונה נשיג את המטרה".

קפטן הקבוצה דוד אמסלם אמר מיד לאחר ההגרלה: "זה משחק לא קל אבל אני שמח שזה בבית. לא היה אכפת לנו לקבל כל קבוצה כל עוד המשחק נערך בטדי. בתחילת העונה הצהרנו שאנחנו הולכים על כל התארים וגביע כמובן זה חלק מהמטרה. עדיין לא הנפתי גביע בקריירה שלי, אני מקווה שבסוף העונה אזכה לעשות את זה".

מיכאל זנדברג הוסיף: "אנחנו מקבלים כל קבוצה בשלב הזה בברכה. אני שמח שהמשחק בבית, גם אם היינו מקבלים את שמשון או הכח אלו היו יכולות להיות הגרלות קשות בשלב כזה. אני מאוד שמח שהמשחק אצלנו בבית, זה מטה את הכף לכיווננו. כפ"ס היא קבוצה לגיטימית בליגת העל ושתי הקבוצות מכירות מעולה אחת את השנייה, יהיה משחק קשה".

יום ארוך בדרום

את היום פתחה בית"ר ירושלים בביקור בבית ספר בשדרות, שם העניקו השחקנים חתימות ומתנות לילדי המקום, ואף זכו למתנה מהעיר שדרות - קטיושה עם הקדשה מיוחדת לאלופת המדינה.

משם המשיכה הקבוצה בהרכב מלא לבית החולים ברזילי באשקלון, שם ביקרה ילדים פצועים ששהו בבית החולים. את היום חתמה הקבוצה במשחק ראווה מול הפועל באר שבע באיצטדיון העירוני באשקלון, שהסתיים בתוצאה 2:2. באר שבע הובילה במשחק 0:2, משערים של אנדריאה קלדיירה (40) ודודי פלס (50), אך חן עזריאל (66) ואבירם ברוכיאן (80, בפנדל), קבעו את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully