וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מחכה לאוחנה

קרן שמש

17.3.2008 / 19:36

הגרלת רבע גמר גביע המדינה: האלופה תארח את הפועל כפ"ס, הפועל ת"א תארח את בני יהודה. מכבי נתניה תשחק בוינטר מול הכח ר"ג, קרית שמונה-בית"ר/שמשון

יותם רונן

צילם וערך: יותם רונן

הגרלת רבע גמר גביע המדינה בכדורגל נערכה הערב (שני) בשדרות, כאות הזדהות עם העיר הדרומית המופגזת. שני ילדים מהעיר שלפו מהקערה את כדורי ההגרלה, והוציאו את השיבוץ הבא:

הפועל קרית שמונה - בית"ר שמשון ת"א
הכח מכבי ר"ג - מכבי נתניה
הפועל תל אביב - בני יהודה
בית"ר ירושלים - הפועל כפר סבא

המשחקים ייערכו עוד שבועיים, ב-1 וב-2 באפריל.

אומנם על פניו נראה שההגרלה לא סיפקה משחקים אטרקטיביים במיוחד, אבל נראה שבהתאחדות ישמחו אם ארבע הגדולות יעלו לחצי הגמר באיצטדיון רמת גן.

אמסלם: "העיקר שזה בטדי"

קפטן מחזיקת הגביע הפועל ת"א, ואליד באדיר, הגיב: "זו הגרלה קשה מאוד, ראינו איזה חיים קשים בני יהודה עשו לנו בשבת. אבל האמת היא שלפני הכל אנחנו חושבים על מכבי הרצליה במסגרת הליגה". יאיר אזולאי, קפטן בני יהודה: "בליגה לא הצלחנו מולם בשבת, אני מקווה שבגביע נצליח ונגמול להם על ההפסד בגמר. הכל יכול לקרות בכדורגל".

קפטן בית"ר ירושלים, דוד אמסלם, התייחס למפגש העתידי מול כפר סבא: "זה משחק לא קל, אבל אני שמח שזה בבית. לא היה אכפת לי את מי נקבל, הכי חשוב שזה בטדי. המטרה שלנו היא הדאבל, אף פעם לא הנפתי גביע". קפטן כפר סבא, דאגלס דה סילבה, הגיב בעברית מפתיעה באיכותה: "אין יותר קשה מזה, אבל זה משחק אחד, נהיה חייבים להתכונן טוב. תמיד כיף לשחק שם, מול קהל גדול, ונקווה שננצח".

שטראובר: "אין ספק שזו הגרלה סבירה"

קפטן מכבי נתניה, לירן שטראובר, התייחס למפגש מול הכח רמת גן: "אין ספק שזו הגרלה סבירה מבחינתנו, אבל הכח היא ראשונה בלאומית, ולא נופלת מרוב הקבוצות בליגת העל. האמת שבחוץ אנחנו יותר טובים מאשר בבית". קפטן הכח ר"ג, אסי דומב: "זה כדורגל, והוא מעניין מעצם הההפתעות שקיימות בו. לנייר אין חשיבות, הכל נקבע רק על המגרש. נתניה היא אולי הקבוצה הכי קשה שיכולנו לקבל חוץ מבית"ר".

קפטן קרית שמונה, יניב לביא, יודע שקבוצתו קיבלה את ההגרלה הקלה ביותר - בבית מול בית"ר/שמשון: "אני אשקר אם אגיד שההגרלה לא נוחה, אבל נהיה חייבים להיות טובים כדי לעבור שלב. אנחנו קבוצה חזקה בבית. הם יבואו אלינו עם הרבה מוטיבציה, אבל אנחנו גם נבוא עם הרבה תשוקה". תומר עייני, קפטן בית"ר שמשון: "זו הגרלה קשה, אבל גם על מכבי ת"א אמרו שזו הגרלה קשה. בגביע הולך לנו טוב, כנראה שאנחנו מתפקדים יותר טוב מול מצלמות הטלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully