וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מאיטה את הקצב

17.3.2008 / 15:18

במועדון הצהוב החליטו להוריד רגל מהגז בכל הנוגע להכנות לעונה הבאה ולהתרכז במאבק ההישרדות. שניידר יכסה את מירב הגרעון

ההפסד 1:0 למכבי הרצליה בשבת, טרף להנהלת מכבי תל אביב את כל הקלפים בנוגע להכנות לקראת העונה הבאה. אמש (ראשון) אמר גורם בכיר בקבוצה כי "מעתה והלאה אנחנו מתעסקים רק במשחק הקרוב. בשלב זה אנחנו לא מתעסקים יותר בעונה הבאה, כי המצב הוא כזה שהירידה הפכה להיות מוחשית יותר מאי פעם וכרגע לכולנו יש מטרה אחת והיא להשאיר את הקבוצה בליגה".

בישיבת הדירקטוריון, שהתקיימה אתמול בראשותו של הבעלים אלכס שניידר, עלו בעיקר נושאי התקציב, שיעמוד בעונה הבאה על כ-70 מיליון שקלים וכן השערות לגבי גובה הגרעון התקציבי בסיום העונה הנוכחית, שיעמוד על כ-8 מיליון שקלים. על פי הסיכום שהושג ובכפוף לאחוזי הבעלות במועדון, ישא שניידר בעלות של 6.5 מיליון שקלים מתוך הגרעון הצפוי ואת השאר תכסה אגודת מכבי תל אביב.

בישיבה אמש הוזכר גם החוב בסך 2 מיליון שקלים למשרד הכרטיסים "לאן", בעקבות הלוואה שלקח הבעלים הקודם לוני הרציקוביץ'. החוב חוסל לאחר שכל ההכנסות מהדרבי האחרון הועברו ישירות למשרד הכרטיסים.

למרות ספקולציות ושמות שונים שהוזכרו, התקבלה החלטה כי בשלב זה לא יעסקו במועדון במינוי מאמן לעונה הבאה, כאשר המאמן הנוכחי, ניר לוין, מקבל גיבוי משניידר ומשאר חברי ההנהלה והובהר לו כי הוא זה שימשיך לאמן את הקבוצה עד סיום העונה. היום נהנו שחקניו של לוין מיום חופשי ומחר הם יחזרו לאימונים, לקראת קרב התחתית שיערך ביום ראשון מול מ.ס. אשדוד בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully