וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשלמו ההכנות לקראת הגמר

אליצור רמלה גברה על מכבי אשדוד (76:82), רמה"ש ניצחה את רמת חן (59:68) והכל מוכן לגמר הגביע הקלאסי. צפו בתקציר ניצחונה של רמה"ש

יח"צ - חד פעמי

תקציר המשחק באדיבות הערוץ הראשון

כאשר התפזר העשן על מעמד חצי גמר גביע המדינה, התברר כי כצפוי, שתי הפייבוריטיות עשו את העבודה הערב (שני) וקבעו שביום רביעי נראה את הגמר הקלאסי של כדורסל הנשים - אליצור רמלה מול רמת השרון. הקבוצה של אורנה אוסטפלד עלתה ראשונה לגמר אחרי שגברה על רמת חן 59:68 במשחק שהוכרע ברבע השלישי. רמלה עבדה קשה יותר מול אשדוד, אך ניצחה בסופו של דבר 76:82. הכל מוכן ליום רביעי - יהיה מעניין.

אליצור רמלה - מכבי אשדוד 76:82

רמת חן פתחה את המשחק חזק עם סל ועבירה של אדווינה בראון. נעמי קולודני העלתה את רמה"ש על הלוח עם ג'אמפ מחצי מרחק. רמת חן המשיכה ללחוץ חזק בהגנה ולרוץ למתפרצות עם פרייס ובראון. ההגנה של רמה"ש לא ממש עבדה בפתיחה וטאג' מקוויליאמס ניצלה זאת עד תום - 6:11 לרמת חן אחרי ארבע דקות. ויליפיץ' החזירה את רמה"ש לתמונה עם 6 נקודות בשלב מוקדם יחסית ופרקינס העלתה את הקבוצה של אוסטפלד ליתרון ראשון - 11:12.

נדנדת הסלים נמשכה עם מעט מאוד הגנות בשני הצדדים. מקוויליאמס החזירה את רמת חן ליתרון 18:19 וקבעה את תוצאת הסיום של הרבע. ג'יה פרקינס ביצעה את העבירה השניה שלה בפתיחת הרבע השני אבל נשארה על המגרש. בינתיים, ויליפיץ' השיגה את הנקודה העשירית שלה והעלתה את רמה"ש ליתרון 19:22. אובדן ריכוז איפשר לרמת חן להגיב עם 4 נקודות רצופות ולחזור ליתרון.

רמת חן כבר עלתה ליתרון של ארבע נקודות לפני שטרוינה קלעה את השלשה הראשונה במשחק והחזירה את רמה"ש לפיגור נקודה 28:27. אייזנשטט קלעה שלשה מהצד השני, אבל רמה"ש הצליחה לחזור לפיגור נקודה בעזרת שני מהלכים מוצלחים של ג'יה פרקינס. על סף המחצית רמה"ש הצליחה לחזור ליתרון - 33:34. קוקר השיגה את הנקודות הראשונות של המחצית השניה והעלתה את רמה"ש ליתרון 3, בראון החזירה עם ג'אמפ. פרייס השיגה את הנקודה ה-18 שלה עם ריבאונד התקפה והשאירה את רמת חן בפיגור מינימלי למרות שרמה"ש היתה עדיפה.

מירב דורי הוציאה את הבנות של אוסטפלד למיני-ריצה שנתנה להן יתרון 5 - הגדול שלהם במשחק. רמת חן ירדה לטיים-אאוט וניסתה לעצור את המפלה, אבל ויליפיץ' הגדילה את היתרון ל-37:44. רמת חן הצליחה לעצור את הדימום ולהישאר בפיגור 7 למרות משחק מפוזר, לפחות עד שטרוינה העלתה ל-41:50. שלשה של טרוינה סגרה את הרבע ביתרון 11 לרמה"ש - 43:54.

פרייס קלעה את הנקודה ה-21 שלה בפתיחת הרבע האחרון וצמצמה את הפיגור ל-9. שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר משהו בהתקפה המסודרת אז רמת חן ניסתה לרוץ ופרייס הורידה ל-7 ושלחה את אוסטפלד לבקש פסק זמן. קוקר החזירה את הצבע לפנים של אוסטפלד עם סל שהחזיר את הפער ל-8. עוד שני מהלכים טובים של קולודני והמשחק כבר כמעט גמור - 52:62 לרמה"ש. עד לסיום רמה"ש שמרה על היתרון והבטיחה כרטיס לגמר - 59:68 בסיום

רמת השרון - מכבי רמת חן 59:68

רמלה פתחה חזק וניסתה ליצור פער כבר בפתיחה אבל שרי סאם לא איפשרה ועם שלשה קבעה 5:5 שלוש דקות מהפתיחה. לייני סלווין ניהלה את המשחק של רמלה ושלחה את קטיה אברמזון לשתיים קלות בדרך ל-9:13. איינה ווקר לא התכוונה לתת לרמלאיות לברוח ואחרי שני מהלכי התקפה מוצלחים של חברותיה, העבירה את היתרון לאשדוד - 15:16, אינה גורביץ' החזירה בשלשה. עד לסיום הרבע שתי הקבוצות החליפו שלשות ובסיום יתרון נקודה לרמלה - 21:22.

סאם קלעה את ה-2 הראשונות ברבע והחזירה את היתרון לאשדוד. שי דורון לקחה את העניינים לידיים ועם 4 נקודות רצופות העלתה את רמלה ל-27:30. המומנטום המשיך לנוע לכיוון של לאי רבי ושלשה של אינה גורביץ' העלתה את רמלה ל-29:37. אשדוד תפסה את עצמה בידיים וחזרה לפיגור 4 אבל עד המחצית סנואו ושות' דאגו להגדיל את ההפרש - 40:48 בסיום המחצית.

בפתיחת הרבע השלישי היתרון צמח ל-10 עם סל של בייקר. השלשה השלישית של בת אל לזמי החזירה את אשדוד לפיגור 7 אבל מישל סנואו הוסיפה עוד שתיים. אשדוד הצליחה לעצור את רמלה ועם שני סלים של ווקר ולזמי לחזור לפיגור 5, לפחות עד שגורביץ' אספה ריבאונד התקפה ועשתה 2 קלות. ברנדי מקיין ומיכל אפשטיין החזירו אשדוד ל-58:53, אבל חוסר דיוק מבחוץ מנע מהבנות של דליה בושינסקי להתקרב עוד יותר. בסיום הרבע יתרון 4 לרמלה - 57:61.

פתיחת הרבע הביאה עמה סלים משני הצדדים כאשר שרי סאם הורידה את ההפרש ל-2 בלבד והתקפה לאחר מכן קבעה שוויון. עוד שלשה של בת אל לזמי ואשדוד כבר ביתרון. קטיה אברמזון דאגה להשאיר את רמלה בעניינים עם 4 נקודות רצופות שהחזירו את אל רבי ליתרון 69:70. סלים חשובים של גורביץ' ובייקר איפשרו לרמלאיות לפתוח פער מינימלי 71:76 - 2:30 דקות לסיום. עד לסיום אשדוד לחצה אבל לא הצליחה להתקרב מעבר להפרש של 2 נקודות - 76:82 בסיום

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully