וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיריסטיין: "ברצלונה סובלת ממחסור במנהיגות"

המנהל הספורטיבי של בארסה זעם אחרי התיקו 2:2 מול אלמריה. בריאל, סביולה יוצב ברשימת ההעברות, דייגו בדרך למועדון

ברצלונה יכולה הייתה לצמק אמש (ראשון) את הפער מריאל מדריד ל-5 נקודות בפיסגת הליגה הספרדית, אבל סיימה ב-2:2 בלבד מול אלמריה והפער ירד ל-7 נקודות בלבד. מאמן הקבוצה, פרנק רייקארד, סיפר שהוא היה מרוצה מחלקים גדולים של המשחק, אבל שקבוצתו לא הייתה צריכה לספוג פעמיים: "שיחקנו מול קבוצה מאוד חזקה בבית שלה עם הרבה דיוק ומהירות. שיחקנו טוב וחבל שכבשנו פעמיים בחוץ ועדיין לא ניצחנו".

אנדרס אינייסטה, הוסיף: "אנחנו עוזבים את אלמריה מאוד מאוכזבים בגלל שלא הצלחנו לנצח. הבקענו פעמיים ולא הצלחנו להשיג יותר מנקודה. למרות שלא הצלחנו לצמק את הפער מריאל מדריד בצורה משמעותית, אנחנו לא מתכוונים להיכנע. נשארו עוד הרבה משחקים ונמשיך להילחם עד הסוף. צימקנו את הפער לשתי נקודות פעם אחת ואנחנו יכולים לעשות זאת שוב".

מי שסיפק את התגובה החריפה ביותר היה המנהל הספורטיבי של המועדון, צ'יקי בגיריסטיין, שכיוון ללא מעט אנשים: "יש תחושה שאיבדנו שליטה. הקבוצה הזו סובלת ממחסור במנהיגות או בשחקנים שנעזרים בניסיון שלהם כדי לשלוט בקצב של המשחק".

המאמן המארח, אונאי אמרי, היה מרוצה: "היו לנו שתי מטרות, לנצח ולהעניק לקהל שלנו תצוגת כדורגל. הצלחנו להשיג אחת מהן. אלמריה משחקת כדורגל טוב כל הזמן. אמנם לא הצלחנו לנצח, אבל אנחנו צריכים להיות מרוצים מעצמנו".

בריאל: סביולה החוצה, דייגו בפנים

חאבייר סביולה, השם נשמע מוכר? החלוץ הארגנטינאי קיווה להתחלה חדשה בריאל מדריד, אליה עבר בקיץ אחרי תקופה של קלה בברצלונה, אבל הארנבון כנראה לא נמצא בתכניות של ברנד שוסטר. המאמן הגרמני פנה להנהלת המועדון בימים האחרונים וביקש להחתים חלוץ חדש בקיץ, כשהמשמעות תהיה הצבתו של סביולה ברשימת ההעברות. החלוץ הארגנטינאי שותף העונה בשישה משחקי ליגה בלבד, כשמלבד חוסר האמון בו מצידו של שוסטר, הוא גם סבל ממספר פציעות שהשביתו אותו מפעילות.

מי שאמור לבוא בשנה הבאה לריאל הוא דייגו. קשרה הברזילאי של ורדר ברמן קרוב לסכם בריאל מדריד, כך מדווח היום. הקבוצה הגרמנית תדרוש עבורו סכום של כ-30 מיליון יורו ותעשה בכך רווח עצום של 25 מיליון יורו, לאחר שרכשה אותו ב-2005 מפורטו תמורת חמישה מיליון.

לפי הדיווח דייגו לא חש בטוב בקבוצתו הנוכחית. מה שהכי העיק על הקשר היא הנפילה של הקבוצה. בעוד בשנה שעברה היא התחרתה על תואר האליפות, הרי שהעונה היא מקרטעת ולא מצליחה לסגור את הפער מבאיירן מינכן, כשביום חמישי האחרון גם סיימה את דרכה בגביע אופ"א.

ועוד בריאל מדריד: זינדין זידאן, שעדיין מתגורר בבירת ספרד, הצהיר אתמול שהוא ישמח לחזור למועדון ולקבל בו תפקיד. "הייתי רוצה לחזור, לא בהכרח כחבר בצוות האימון, אבל מאחר ואני גר בעיר זה יכול להיות דבר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully