וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאוסורה: ההורקאן השבית את בוקה ג'וניורס

הקבוצה של קלאודיו אובדה סיימה ב-0:0 עם הצהובים-כחולים. גם ריבר לא הצליחה לכבוש ונפרדה בתיקו עם ראסינג קלאב, אסטודיאנטס ראשונה

המחזור השישי של ליגת הקלאוסורה הסתיים היום בלילה (בין ראשון לשני). הסיפור הגדול והעצוב של המחזור היה כמובן, הירצחו של אוהד ולס סרספילד ביו הלילה של שבת לראשון. האלימות במגרשים בארגנטינה שוב הרימה ראש ותבעה קורבן נוסף. המשחק בין שתי הקבוצות נדחה. גם משחקה של חימנסיה חוחוי ולאנוס לא שוחק עקב במחסור בכוח אבטחה. אסטודיאנטס ניצלה את המצב ועלתה למקום הראשון בליגה, לאחר ניצחון 2:3 על סן מרטין. ריבר פלייט וראסינג קלאב נפרדו בתיקו ללא שערים, כמו גם הורקאן ובוקה ג'וניורס.

הורקאן - בוקה ג'וניורס 0:0

הקבוצה של קלאודיו אובדה אירחה במגרש צר המידות את הצהובים-כחולים. הקוונים חטפו קללות ויריקות מכל הכיוונים מאוהדי הורקאן, אבל זה לא עזר לקבוצתם להבקיע את שערו של מאוריציו קארנטה. בוקה הגיעה למספר מצבים, אבל מרטין פאלרמו ובעיקר רודריגו פלאסיו לא היו חדים. פאלרמו, שהשווה את שיאו עתיק היומין של פרנסיסקו ורז'או עם השער ה-180, ימשיך לחפש את שבירת השיא אולי במשחק הבא בבית של קבוצתו נגד קולון. במאבק האליפות, בוקה מאבדת עוד שתי נקודות, שיכול להיות שתצטער עליהן בעתיד.

ניואלס אולד בויס - ארסנאל 1:4

אלחאנדרו דה סילבה (6 ו-47) וחואן קרלוס פריירה (44 ו-89) כבשו צמדים כדי להשיג ניצחון, לאחר ההפסד לוולס במחזור הקודם. לניואלס 10 נקודות. חוזה לואיס קלדרון צימק בדקה ה-78 בפנדל.

תוצאות נוספות:

באנפילד - טיגרה 3:3
לבאנפילד: לוצ'טי (18 פנדל), צ'ביטניץ' (86) וצ'יבלי (90)לטיגרה: מטוררו (6), חימנז (46), מרטינז (79)

אינדפנדיינטה - חימנסיה לה פלאטה 1:3
לאינדפנדיינטה: דניאל מונטנגרו (48), מתיאס די גרגוריו (54) וחרמן דניס (57) לחימנסיה: מתיאס אסקובר (63)

קולון - ארחנטינוס ג'וניורס 1:0
גבריאל האוצה (14)

אולימפו - רוסאריו סנטראל 3:1
לאולימפו: חוסמיר לויאמביו כבש בדקה ה-70 והורחק שתי דקות לאחר מכן. לרוסאריו: אמיליו חוזה זלייה (35 ו-63), קילי גונזאלס (86)

אסטודיאנטס - סן מרטין 2:3

לאסטודיאנטס: איבן פביאנסי מורנו (34 פנדל), ליאנדרו הרנן לאזארו (42 ו-43). לסן מרטין: פליקס דסימה (20), מרטין בראבו (58).

ריבר פלייט - ראסינג קלאב 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully