וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה מהאינדיאן וולס

הטניסאית הבכירה של ישראל נוצחה על ידי ההודית סניה מירזה, 6:7, 7:5, 6:3 בסיבוב השלישי של הטורניר בקליפורניה. רם וארליך ניצחו

הטניסאית הישראלית הבכירה, שחר פאר, נוצחה הלילה (בין ראשון לשני) בסיבוב השלישי של טורניר אינדיאן וולס. בכך סיימה פאר את חלקה בטורניר היוקרתי בקליפורניה (על סך פרסים של 2.1 מיליון דולר).

פאר נוצחה על ידי חברתה הטובה ובת זוגה בטורנירי זוגות, סניה מירזה, המדורגת במקום ה-21 בטורניר. פאר, שעלתה אוטומטית לסיבוב השני ועקפה שם את אקגול אמנמורדובה, ניצחה את המערכה הראשונה אחרי שובר שיוויון (7) 6:7. אלא שבשנייה השוותה מירזה את מניין המערכות כשניצחה 5:7. המערכה המכרעת כבר הייתה קצרה יותר בה גברה ההודית על המדורגת 9 בטורניר 3:6. בשמינית הגמר תתמודד מירזה נגד דניאלה הנטוחובה. הסלובקית לא התקשתה לנצח בסיבוב השלישי את ג'יי זנג בשתי מערכות 4:6, 2:6.

עוד בסיבוב השלישי, סבטלנה קוזנייצובה ניצחה את דומיניקה סיבולקובה 1:6, 6:4, 3:6. מריה שראפובה, המדורגת רביעית בטורניר, ניצחה את אלני דנילידו 5:7, 3:6. אשלי הרקלרואד גברה על דינארה סאפינה 5:7, 2:6. אגינסקה רדוונסקה הפולנייה עם ניצחון בשלוש מערכות, 3:6, 6:3, 3:6, על שואי פנג. אלונה בונדרנקו העפילה לשמינית, לאחר שניצחה את אמילי מאורסמו המדרדרת 1:6, 2:6. ואילו קרוליין ווז'ניקי הדנית עלתה גם היא ל-16 האחרונות אחרי ניצחון על איקו נאקמורה היפנית 0:6, 2:6.

הצמד הישראלי, יוני ארליך ואנדי רם, ניצחו בסיבוב הראשון די בקלילות את חואן איגנסיו צ'לה וסבסטיאן פרייטו 1:6, 2:6. בסיבוב השני יתחרה הצמד נגד הצרפתי פול הנרי מתיאו והצ'כי ראדק סטפאנק, שגברו על מרדי פיש וסאם קווארי 5:7, 6:7.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully