וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל החתימה את ג'וואד וויליאמס

16.3.2008 / 23:20

בקבוצה החליטו להתחזק בפורוורד שסיים את העונה ביפן, שם קלע 24 נקודות למשחק. פרנקו: "גליל היא לא עוד קבוצה, לא ניתן לה לרדת"

בגליל עליון נראה שהסיקו מסקנות מהיכולת הלא טובה של הקבוצה בשבועות האחרונים, ולאחר ההפסד הערב (ראשון) לגלבוע/עפולה, הפסד שסיבך את הקבוצה בתחתית, הגיעה החתמתו של ג'וואד ויליאמס (2.06,25). השחקן, שגמר רק לפני שבועיים את העונה ביפן, סיים במקום האחרון עם קבוצתו הוקיאדו. וויליאמס לא נבחר בדראפט באופן מפתיע ב-2005, לאחר שנה טובה בצפון קרולינה, ואף זכה איתה באליפות הNCAA. במהלך עונתו האחרונה קלע 13.1 נקודות ולקח 4 ריבאונדים למשחק. במשחק הגמר של הNCAA קלע וויליאמס 9 נק'.

את עונת 2005/6 הוא החל בליגה הספרדית, בקבוצת פואנלברדה, ששיחררה אותו לאחר עשרה משחקים לא מוצלחים, בהם צבר 8.7 נקודות ו-3.5 ריבאונדים. וויליאמס ניסה את מזלו בליגת הקיץ של הלוס אנג'לס קליפרס בעונת 2006/7, שם קלע 5.8 נקודות ב-10.3 דקות למשחק, אך לבסוף שוחרר. לאחר מכן הלך לשחק בליגת הפיתוח במדי קבוצת אנהיים, שם רשם בעונת 2006/7 מספרים יפים של 19.2 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק. את העונה הנוכחית כאמור, החל בקבוצה היפנית וצבר שם לא פחות מ-24.6 נקודות למשחק (מקום שלישי בטבלת מלך הסלים) והוריד 6.2 ריבאונדים למשחק.

"חבל שלא התחזקנו כבר לפני חודש", אמר המאמן דני פרנקו לאחר החתמתו של וויליאמס שצפוי להגיע לארץ במהלך הימים הקרובים ולשחק כבר במשחק הליגה הקרוב מול בני השרון, "וויליאמס הוא סמול פוראוורד בנ.ב.א אבל בשבילנו הוא יכול לשחק גם בעמדות מתחת לסל. בסך הכל הוא פורווארד טוב עם קליעה טובה מבחוץ שיכול לעזור לנו מאוד".

לגבי היכולת הלא טובה של קבוצתו שהובילה להפסד 84-70 לגלבוע/עפולה אמר המאמן: "אכזבה גדולה, ציפיתי להרבה יותר לפחות בחצי הראשון. השחקנים הישראלים נתנו 2 מיליון אחוז על המגרש, וגם הזרים רצו וזה לא היה מספיק. אם צריך נהפוך את כל הקבוצה כדי להשאיר את הגליל בליגה, הגליל היא לא עוד קבוצה, היא אולי הכי חשובה בכדורסל הישראלי. לא נתן לקבוצה הזאת לרדת, אני לא רוצה להגיע ל3-4 משחקים אחרונים בלחץ, צריך מבחינתי לעשות הפיכה תפיסתית ולתת במשחקים הקרובים את הכל. כרגע אנחנו לא מקבלים מספיק מאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully