וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם לואל דנג ישחק מול ישראל?

16.3.2008 / 23:17

בנבחרת אנגליה, יריבת ישראל במוקדמות אליפות אירופה, לוחצים על כוכב השיקגו בולס לחזור לסגל. ברטון הצ'כי רמז שלא יופיע למוקדמות

בעוד בנבחרת ישראל לא החלו את ההכנות לקראת מוקדמות יורובאסקט 2009 בפולין, בשאר שלושת הנבחרות שישחקו עם ישראל בבית - צ'כיה, בוסניה ואנגליה - ההכנות בעיצומן. בישראל רק בסיום העונה ידעו מי יהיה בסגל, מי יבריז ברגע האחרון, למי יעשו את המוות על כך שהוא לא מוכן לסכן את הגוף שלו בשביל הנבחרת וגם מי סתם יגיע לסגל כדי לנופף במגבות, אבל בשאר הנבחרות, שנותנות כבוד לנבחרת שלנו, לוקחים את העניין הרבה יותר ברצינות.

בנבחרת האנגלית נרשם סוג של פילוג, לאחר שהרעיון לאחד את כל הנבחרות תחת בריטניה כשל. ווילס, סקוטלנד ואירלנד ביקשו לא לשלוח את שחקנם לאנגליה ובכך לאנגלים יצטרפו רק הצפון אירים. מי שיאמן את הנבחרת הוא המאמן כריס פינץ' שקיבל הארכת חוזה, וניק נרס יהיה עוזר המאמן. לגבי הסגל סימן השאלה הגדול ביותר הוא לגבי הכוכב ושחקנה של שיקגו בולס לואל דנג, שהיה מהגורמים העיקריים לעליית בריטניה לדרג א'. בבריטניה מעריכים כי דנג לא יפספס את הצ'אנס לעזור לנבחרת וישחק. מי שככל הנראה לא ישחק הוא ג'ואל פרילנד שילך לליגות הקיץ בNBA. נאנה מנסה בונסו מבנטון טרוויזו, ישחק בנבחרת בקיץ הקרוב.

בצ'כיה החלו שחקנים לרמוז על פרישה מהנבחרת כאשר ראשון הפורשים היה לובוש בארטון, שחקנה של חובנטוד, שמדורגת במקום השני בליגה הספרדית. בארטון רמז כי יתקשה לעמוד בעומס של המשחקים בנבחרת בקיץ. מנגד התראיין ירז'י וולש, שחקנה של מלאגה, והבטיח כי ישתתף במוקדמות, "ישראל היא תמיד יריבה קשה אבל צברנו בקיץ האחרון ניסיון באליפות בספרד", סיפר וולש בראיון ל"בסקטבול וורלז ניוז". מולי קצורין שהיה מועמד לאמן את הנבחרת הצ'כית, לא יאמן אותה לאחר שדחה את ההצעה ובמקומו מונה מיכל ידזיק.

בהתאחדות הכדורסל הבוסנית הודיעו אתמול באופן רשמי על מינויו מחדש של מנסור באיירמוביץ' לאימון הנבחרת הלאומית הוא מחליף את ננו מרקוביץ' המאכזב, שלא הצליח להביא את בוסניה ליורובאסקט לראשונה מזה עשר שנים. באיירמוביץ' אימן בעבר את נבחרת הנוער, ולא עבד כלל בחודשים האחרונים. מרקוביץ' שרק לפני שנתיים פרש ממשחק פעיל והחליף את באיירמוביץ' באימון הנבחרת הלאומית, החליף אותו גם באימון בוסנה סראייבו, ובשתיהן כשל כישלון חרוץ, כשגם בוסנה סראייבו איבדה את האליפות. לאחרונה מונה למאמנה של פאניוניוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully