וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיורקה: פתיחה טובה לגל וקליגר

צמד השייטים הישראלי סיים את שני השיוטים של היום הראשון בתחרות במקומות 2 ו-6. שחר צוברי מדורג שלישי בניל פרייד

השייטים הישראלים, אודי גל וגידי קליגר, פתחו את התחרות במאיורקה, ספרד בצורה חיובית אחרי שאת שני השיוטים של היום הראשון סיימו במקומות 2 ו-6. גל וקליגר, שנמצאים בתוך ההכנות לקראת אולימפיאדת בייג'ינג, פתחו חזק את השיוט הראשון במזג אוייר נוח עם רוחות חלשות עד בינוניות והצליחו לסיים במקום השני. את השיוט השני הישראלים פתחו פחות טוב וסיימו בהתאם. בתום היום הראשון הם מדורגים במקום החמישי הכללי עם 8 נקודות, כאשר המובילים מספרד סיימו את שני השיוטים הראשונים במקום הראשון. בתחרות לנשים, מדורגות ניקה קורניצקי וורד בוסקילה במקום העשירי הכללי, אחרי שסיימו את שני השיוטים במקומות 11 ו-9.

אודי גל אמר בתום היום: "מזג האויר היה פחות או יותר תואם לתחזית וגם היום השמש חיממה אותנו. את השיוט הראשון התחלנו מצוין עם זינוק טוב ועמידה באסטרטגיה המתוכננת. בשיוט השני זינקנו ממש לא טוב, אבל הצלחנו להתקדם עד למקום השישי".

מחר צפויים להיות 2 שיוטים נוספים עם רוח חלשה עד בינונית. גל המשיך: "אנחנו מרגישים טוב מאוד ומפליגים בהתאם. הצבנו לעצמינו כמה מטרות ואנחנו שמים דגש כדי להשתפר ולהתקדם".

מי שפתח את היום אפילו טוב יותר מקליגר וגל היה מדליסט הארד באליפות העולם בגלשני רוח מדגם ניל פרייד, שחר צוברי. הגולש האילתי סיים את שני השיוטים הראשונים במקום השלישי, והוא גם מדורג שלישי עם 6 נקודות. נמרוד משיח מדורג רביעי, עם אותו מספר נקודות. ניק דמפסי הבריטי מוביל את התחרות, אחרי שניצח בשני שיוטים. בדגם הניל פרייד לנשים, לי קורזיץ מתחרות אחת בשניה ונאבקות גם על מקום בעשיריה הראשונה, שמבטיח קריטריון ישראלי לבייג'ינג. בתום היום הראשון הן צמודות, כשקורזיץ מדורגת שמינית ומעיין דוידוביץ' תשיעית - לשתיהן 19 נקודות שליליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully