וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: חזרה לשולחן השירטוטים

16.3.2008 / 20:08

בבני יהודה כבר מודים בפה מלא בירידה ומתחילים להתכונן לעונה הבאה. אלי כהן לא ימשיך, גם הזרים ושחקני הרכש יעזבו ואולי גם חזי מגן

"המשחק אתמול מסמל את כל העונה שלנו", כך אמר הערב (ראשון) שחקן בבני יהודה אחרי ההפסד הצורב 3:2 להפועל תל אביב. הזהובים שקועים עמוק בתחתית ומרוחקים 11 נקודות מהקו האדום, תשעה משחקים לסוף העונה. "מצד אחד אנחנו מחטיאים מצב של מאתיים אחוז גול, ובהתקפה הנגדית אנחנו מקבלים גול עצמי שלא קשור לכלום. גם שני השערים האחרים היו מצחיקים. הפועל הגיעה להזדמנות אחת וכבשה שלוש פעמים. זה פשוט לא ייאמן. כנראה שכתוב למעלה שאנחנו צריכים לרדת ליגה. נשארו עוד הרבה נקודות בקופה אבל זה כבר כנראה לא ממש משנה, אם לא ניצחנו אתמול, במשחק הכי טוב שלנו, אז כלום כבר לא יעזור", הוסיף אותו שחקן.

היום ערכו שחקניו של המאמן אלי כהן אימון שחרור ממנו נעדרו החלוץ משה ביטון שנקע את הקרסול במשחק מול האדומים בשבת והמגן סאלם אבו סיאם, שמחלים מקרע בשריר ברגלו וערך אימון אישי עם מאמן הכושר. על פי הערכות הצוות הרפואי, השניים צפויים להעדר ממשחק החוץ בסכנין במחזור הקרוב.

למרות מצבה הקשה של הקבוצה ועל אף מצב הרוח השפוף במועדון, ייצאו השחקנים למספר פעולות התנדבותיות בימים הקרובים. מחר יקחו חלק, נציגי הקבוצה ביום ספורט בישיבת בני עקיבא בנתניה ולאחר מכן יבקרו במחלקה האונקולוגית בתל השומר. ביום שלישי תשתתף כל הקבוצה באירוע פורים של עמותת "גדולים מהחיים" בתל אביב.

אלי כהן לא ימשיך. גם חזי מגן לא?

בשכונה השלימו באופן כמעט סופי עם ירידתה של הקבוצה לליגה הלאומית. תכנית מסודרת לעונה הבאה עדין אין, אולם בחדרי חדרים כבר מתחילים לעבוד על מבנה הקבוצה, הצוות המקצועי והשחקנים לעונה הבאה, כנראה בלאומית. הבעלים חזי מגן פיזר לאחרונה יותר מרמז אחד על אי רצונו להמשיך במועדון בעונה הבאה ונראה כי החודשיים הקרובים יהיו האחרונים שלו כבעלים של בני יהודה. מגן מכריז מעל כל במה כי הוא לוקח את הכשלון עליו וכי הוא מעוניין שיבוא איש עסקים שישקיע בבני יהודה ויעמיד תקציב גדול יותר ממה שמגן עצמו מסוגל.

מבנה ההנהלה בעונה הבאה ישפיע, מן הסתם, גם על הרכב הצוות המקצועי וכמובן על סגל השחקנים. יושב הראש גם הזכיר כי במידה והקבוצה תשחק בליגת המשנה, היא תחזור לארח את משחקיה במגרש בשכונת התקווה. דבר אחד כבר ברור, המאמן אלי כהן שהגיע לבני יהודה לפני מספר חודשים, לא צפוי להמשיך בקבוצה, במידה ותרד לליגה השנייה. גם כהן וגם ההנהלה לא מעוניינים בהמשך הרומן המשותף במידה והקבוצה תנשור מליגת העל ונראה כי בתום העונה יחפשו בשכונה מאמן חדש.

שלד צעיר לעונה הבאה

שינויים גדולים צפויים גם בסגל השחקנים כאשר לפחות שלושה זרים: הבלם מילאן מרטינוביץ' והקשרים אימורו לוקמן והרוויה קובצ'ביץ' שמסיימים חוזים, אמורים לעזוב. עדיין לא התקבלה החלטה בנוגע לשוער הניגרי דלה איינוגבה וייתכן והוא ישאר בכדי לעזור לקבוצה להעפיל חזרה לליגת העל. הקשר הצרפתי סדריק ברדון חתום על חוזה לעונה וחצי ובכל מקרה כרטיסו שייך לבני יהודה. כל שחקני הרכש הישראלים שהגיעו העונה צפויים לעזוב. מדובר בעידן מליחי, אלירן אסאו, זאב חיימוביץ' ותמיר כחלון המושאל ממכבי תל אביב. חוזיהם של סאלם אבו סיאם ויאיר אזולאי מסתיימים בסוף העונה וגם הם צפויים לעזוב.

הקפטן אסי בלדוט אמר אמש בתום המשחק, לאוהדי הקבוצה כי הוא מבטיח להישאר במועדון ולעזור לזהובים לעלות ליגה כבר בעונה הבאה. שחקני הבית, הצעירים - אלירן עטר, עוז ראלי, דין מורי, לירוי צעירי וניצן אהרונוביץ' אמורים להיות השלד שעליו ייבנה סגל הקבוצה לעונה הבאה. שחקני הרכש שיובאו למועדון תלויים במספר גורמים, ביניהם הרכב ההנהלה בעונה הבאה וכן גובה התקציב שיועמד לרשות הקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully