וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מה כמה?! מה שבע?!

ברצלונה ספגה שוויון דרמטי מול אלמריה, סיימה ב-2:2 והפער מריאל עומד על 7 נקודות. אתלטיקו מדריד רביעית אחרי 0:3 על לבאנטה

ברצלונה לא ניצלה הערב (ראשון) את המתנה שסיפקה לה דפורטיבו לה קורוניה אמש. אחרי שריאל שוב נוצחה בריאזור חניכיו של פרנק רייקארד יצאו למשחק חוץ באלמריה וחזרו משם עם 2:2 שהעמיד את הפער מהבלאנקוס על 7 נקודות בלבד. אתלטיקו מדריד כבשה את המקום הרביעי אחרי 0:3 על לבאנטה. ראסינג סנטאנדר נוצחה 2:1 ע"י חטאפה, שתתמודד מול באיירן מינכן ברבע גמר גביע אופ"א. ויאריאל גברה 0:2 על סראגוסה. אספניול שישית אחרי 1:2 על מאיורקה ואוסאסונה סיימה ב-0:0 מול ויאדוליד.

אלמריה - ברצלונה 2:2

ברצלונה שוב ראתה מולה דלי מלא ומיהרה לבעוט בו, כמעט מתוך אינסטינקט. חניכיו של פרנק רייקארד יכלו לצמצם את הפער מריאל ל-5 נקודות עם ניצחון על אלמריה אבל נשארו עם חצי תאוותם בידם כתוצאה של שער שוויון דרמטי, אבל נתחיל מההתחלה. כבר בדקה ה-16 אנדרס אינייסטה פרץ משמאל וניסה להבקיע, אלבס הדף והכדור הגיע לבוז'אן קרקיץ' שכבש שער קל.

היתרון החזיק מעמד עד לדקה ה-32 בה פולידו ניצל כיסוי לקוי בקרן וכבש מקרוב. בדקה ה-55 ההולנדי שלח את תיירי הנרי למערכה וכעבור 2 דקות הצרפתי ניצל מסירה טובה של צ'אבי כדי לחדור לרחבה מצד שמאל וליישר כדור מצויין לסמואל אטו, שכבש. בדקה ה-72 גאבי מיליטו הורחק בצהוב שני, אך למרות זאת בארסה היתה צריכה להחזיק מעמד. בדקה ה-79 אונאי אמרי הראה שגם הוא יודע דבר או שניים על חילופים מוצלחים כאשר הוא שלח את אוצ'ה למגרש. כעבור 6 דקות אוצ'ה ניצל כיסוי לקוי בקרן נוספת וכבש בנגיחה. בארסה יכולה לבוא בטענות רק לעצמה.

חטאפה - סנטאנדר 1:2

ראסינג פספסה צ'אנס להדיח את סביליה מהמקום הרביעי ולשוב אליו אחרי שנפלה קורבן למהפך תוצרת חטאפה. אחרי מחצית ללא שערים, אבי סמולארק העלה את ראסינג ליתרון בדקה ה-55. 12 דקות עברו חלפו להן עד שאיקיצ'וקה אוצ'ה השווה עבור יריבתה של באיירן מינכן ברבע גמר גביע אופ"א. חיימה גאווילן כבש את שער הניצחון עבור חטאפה בדקה ה-76. בעקבות הניצחון של אספניול, סנטאנדר התדרדרה למקום השביעי.

ויאריאל - סראגוסה 0:2

הצוללת הצהובה חזק במקום השלישי והיא לא הולכת לשום מקום. סראגוסה שתקועה במאבקי התחתית לא הוותה יריב כאשר ניהאט העלה את ויאריאל ליתרון כבר אחרי 11 דקות. ג'וזפה רוסי חתם את תוצאת המשחק מהנקודה הלבנה בדקה ה-65. כעת ויאריאל רחוקה שתי נקודות מברצלונה.

אתלטיקו מדריד - לבאנטה 0:3

המקום הרביעי בטבלה שייך למדרידאים אחרי ניצחון חד וחלק על האחרונה בטבלה. סימאו פתח את ההבקעות בדקה ה-14 ודייגו פורלאן הוסיף צמד בדקות ה-39 וה-53 כדי לכבוש את המקום האחרון שמגיע לליגת האלופות, לפחות עד למחזור הבא.

אספניול - מאיורקה 1:2

שמחה גדולה בהר היהודים אחרי שאספניול התקדמה עד למקום השישי. צמד של לואיס גארסיה נתן את הניצחון לקבוצה של ולורדה שפיגרה 1:0 במחצית הראשונה כתוצאה משער של דניאל גויזה.

תוצאות נוספות: ויאדוליד - אוסאסונה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully