וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולטון מתקרבת לצ'מפיונשיפ

הוונדררס הפסידו 1:0 לוויגאן ונשארו מתחת לקו האדום. תמיר כהן שיחק 42 דקות. מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם 1:2, פולהאם - אברטון 0:1

הפתעה אחת גדולה פתחה את משחקי היום (ראשון) במחזור ה-30 בפרמיירליג, כשפולהאם מהתחתית ניצחה בביתה 0:1 את אברטון מהצמרת. בדקה ה-67 הגביה סיימון דייויס ובריאן מקברייד הוותיק נגח לרשת של טים הווארד, במה שהפך לשער היחיד במשחק.

אחרי שאתמול ניצחה ליברפול את רדינג 1:2, אברטון הייתה חייבת ניצחון כדי להידבק ליריבתה העירונית במאבק על המקום הרביעי, אבל החניכים של דייויד מויס לא מצאו את הרשת מול קבוצת התחתית הלונדונית, שלושה ימים אחרי כאב הלב שהגיע בעקבות ההדחה על ידי פיורנטינה מגביע אופ"א. 25,262 צופים בקרייבן קוטג' ראו את הקבוצה המקומית מנצחת ולמרות שהיא נשארה במקום ה-19, פולהאם התקרבה ליריבותיה לתחתית, המצויות מעליה בטבלה.

וויגאן - בולטון 0:1

4 דקות בתוך המשחק נראה היה שהכל הולך בכיוון של האורחת אחרי שסטיב טאנר לא חס על ג'ייסון קומאס ושלף לו כרטיס אדום מוקדם אחרי עבירה גארי קייהיל. אלא שבולטון של העונה היא קבוצת תחתית לכל דבר, וויגאן כבר הוכיחה שהיא יודעת לקחת נקודות בבית ואמיל הסקי העלה אותה ל-0:1 בדקה ה-33 למרות החיסרון המספרי.

המחצית השנייה התנהלה ברובה במחצית המגרש של וויגאן, כששחקני בולטון מנסים להשיג את השוויון ואף מחמיצים כמה הדמנויות טובות, אבל וויגאן הצליחה לשמור על היתרון שלה עד הסיום ולהשאיר את הוונדררס מתחת לקו האדום. תמיר כהן פתח בהרכב בולטון, אבל נפצע בראשו בדקה ה-42 אחרי שעלה לכדור גובה עם שחקן יריב והוחלף על ידי גז'גוז' רסיאק הפולני.

מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם 1:2

סיטי הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, אבל דווקא פסקל שימבונדה, שהערב פתח כמגן שמאלי במערך של חואנדה ראמוס, מצא את רובי קין ברחבה התכולה בדקה ה-32 והחלוץ האירי כבש שער נהדר בחצי סיבוב אותו סיים עם בעיטה חזקה ברגל שמאל.

סיטי לא נבהלה, המשיכה לשלוט במגרש ובדקה ה-59 באה על שכרה. אלאנו הגיע ראשון לכדור גובה בתוך הרחבה, נגח לשער וסטיבן איירלנד, שניצב כשני מטרים מהשער דחק. מצלמות הטלוויזיה הראו שאיירלנד היה בנבדל בשעת הכיבוש, אבל השער אושר. 13 דקות מאוחר יותר כבר השלימו שחקניו של סוון גוראן אריקסון מהפך עם שער נגיחה של נדום אונוהה הצעיר.

לסיטי היה זה ניצחון ראשון מאז הדרבי מול מנצ'סטר יונייטד לפני למעלה מחודש והקבוצה חזרה בגדול למאבק על מקום בגביע אופ"א. התרנגולים אמנם הביסו את ווסטהאם במשחק הליגה הקודם שלהם, אבל ביום חמישי הודחו מגביע אופ"א על ידי פ.ס.וו ובסך הכל סגרו ארבעה ימים לא הכי טובים מבחינתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully