וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוג'י: "מרצ'לו ליפי יחליף את ראניירי ביובנטוס"

לוצ'יאנו מוג'י, מנהלה לשעבר של יובה, טוען כי מאמנה הנוכחי לא ימשיך בקבוצה. ראניירי: "חשוב לראות את הבחורים מתאמצים, השאר לא נחשב"

מאז הניף את גביע העולם ביולי 2006, הפך מרצ'לו ליפי לאחד המאמנים המחוזרים בעולם, אם לא המחוזר שבהם. שמו נקשר כמעט לכל קבוצה גדולה באירופה שרוצה להגיע רחוק. לוצ'יאנו מוג'י היה עד פרשת הקלצ'יופולי האיש החזק ביובנטוס, וגם לאחר שהורחק מתפקידו כמנהל הקבוצה, הוא ממשיך לייצר כותרות.

לדעת מוג'י, מאמן יובה הנוכחי, קלאודיו ראניירי, לא ימשיך עוד הרבה במועדון. "אני בספק אם הוא יישאר על הספסל בעונה הקרובה, ולא משנה מה יהיה מיקום הקבוצה. מחליפו בתפקיד יהיה ליפי". לפי מוג'י, הנהלת יובנטוס ביקשה מראניירי לתפוס מקום בגביע אופ"א כשהחל בתפקידו, אולם הגברת הזקנה מתמודדת על מקום בליגת האלופות. "התוצאות היו הרבה יותר טובות ממה שההנהלה ציפתה", אמר מוג'י, "ובאופן פרדוקסלי גרמו לבעיה. זה יוצר מתח".

ראניירי לא חושב על מחליפים, ולא מתעניין בליפי. מאמן הביאנקונרי טען כי הסרייה A היא הליגה הקשה ביותר עבור מאמנים, והערב (ראשון, 21:30) מול נאפולי, יהיה זה מבחן נוסף עבורו. "יש לחץ גדול מצד התקשורת האיטלקית. המאמנים בשלוש הליגות הבכירות של איטליה יכולים לאמן בכל מקום בעולם, אחרי שעברו את האוניברסיטה המקומית".

ומה לגבי השמועות על ליפי, ומדוע הוא לא מקבל מספיק תמיכה מקבוצתו? "המועדון בוחר את מאמניו ושחקניו לצורך המשימה", השיב ראניירי, "הכי חשוב זה לראות את הבחורים מתאמנים, עובדים קשה ומתאמצים. כל השאר לא נחשב". ראניירי מודע ליריבות ההיסטורית בין יובה לנאפולי, ואינו מעוניין לראות את הכחולים שמחים על חשבונו. "אני לא רוצה לדבר אחרי המשחק על הטעויות שעשינו. נאפולי היא יריבה מסוכנת ואני מתמקד רק בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully