וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "אי אפשר שלא להעריץ את רונאלדו"

מנצ'סטר יונייטד חזרה לפסגה, המנג'ר מהלל את הכוכב הפורטוגלי. ונגר מתלונן על חוסר המזל של ארסנל, גרנט וצ'לסי ממשיכים לשרוד

מנצ'סטר יונייטד מסרבת להיעצר. היום (שבת) היא שוב לא הציגה יכולת מדהימה בניצחון 0:1 על דרבי, אבל יצאה עם שלוש הנקודות והעפילה למקום הראשון בפרמיירליג. רק לפני כמה ימים אותה דרבי קאונטי ספגה שישייה מצ'לסי, והמאמן אלכס פרגוסון החמיא למאמן היריב על ההתאוששות המהירה. "אני חושב שפול ג'ואל עשה עבודה נהדרת בהחזרת הביטחון לשחקנים שלו", אמר פרגוסון, "להוציא מהם את המאמץ שהם הפגינו היום זה בהחלט מרשים. חייבים לכבד את המחצית השנייה של דרבי, הם נתנו מאבק מדהים".

אבל עם כל הכבוד לדרבי, פרגוסון בעיקר שיבח את כובש שער הניצחון, כריסטיאנו רונאלדו. "כל הכבוד לו על השער המצוין", אמר סר אלכס, "אי אפשר שלא להעריץ אותו. אני לא יודע כמה עבירות נעשו עליו היום, אבל בכל פעם מחדש הוא קם והמשיך לשחק. בגלל שחקנים כאלה אנשים באים לכדורגל".

ונגר מתבכיין

גם ארסן ונגר יודע שההידרדרות של ארסנל היא לא משהו שאפשר להתעלם ממנו. היום (שבת) השלימו התותחנים משחק רביעי ברציפות בפרמיירליג ללא ניצחון אחרי 1:1 מול מידלסברו (התיקו הרביעי ברציפות, ואחרי שאיבדה את ראשות הטבלה ליונייטד, המנג'ר הצרפתי מתחיל להתלונן על חוסר מזל.

"התוצאה יותר מאכזבת מאשר היכולת שלנו", אמר ונגר בסיום, "שיחקנו מול קבוצה שהתגוננה היטב - הייתה להם בסך הכל בעיטה אחת לכיוון השער שלנו - והגיע לנו יותר. אני לא יכול להגיד שהשחקנים לא נתנו את הכל, אבל לא היינו יצירתיים מספיק".

"אני לא חושב שצ'לסי או מנצ'סטר יונייטד שיחקו יותר טוב מאיתנו היום", יודע הצרפתי, "הן פשוט לא ספגו. איבדנו יותר מדי נקודות לאחרונה. במחזור הבא אנחנו פוגשים את צ'לסי, כך שאני מאמין שיהיה מעניין".

גרנט מתאושש

גם צ'לסי ממשיכה ממשיכה בעבודה היעילה והשקטה ומדביקה את הפער מהפסגה. הכחולים ניצחו 0:1 את סנדרלנד, וגם אברהם גרנט התחיל לפרגן ליריביו. "סנדרלנד נלחמה על החיים שלה", אמר הישראלי, "היה משחק מאוד קשה. ב-30 הדקות הראשונות לחצנו ושלטנו ויכולנו לכבוש יותר שערים, וזה היה מאכזב. בסופו של דבר הכי חשוב שניצחנו, כי עם המלחמה של סנדרלנד ומצב המשטח זה לא היה פשוט".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully