וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: צונגה העיף את סלע

הצרפתי, הפינאליסט מאליפות אוסטרליה, הדיח את הישראלי בסיבוב השני אחרי ניצחון 2:6, 4:6. דיוקוביץ' ניצח את אנדראה ספי (וטחנות הרוח)

דודי סלע סיים הלילה (שבת) את דרכו בטורניר האינדיאן וולס (סך פרסים 3.5 מיליון דולר), לאחר שנוצח בסיבוב השני על ידי ג'ו ווילפרד צונגה 6:2, 6:4. הצרפתי המצוין, שהפסיד בתחילת השנה רק בגמר אליפות אוסטרליה לנובאק דיוקוביץ' ומדורג 17 בעולם, שבר כבר במשחקון הראשון ושייט לניצחון 2:6 במערכה הראשונה. המערכה השנייה כבר הייתה צמודה יותר, אבל במשחקון התשיעי, במצב של 4:4, שבר הצרפתי את מכות ההגשה של סלע והשלים ניצחון 4:6 תוך שעה ו-20 דקות. סלע יסתפק בפרס כספי של 9,900 דולר.

דיוקוביץ' נאבק בטחנות רוח

האלוף מאוסטרליה, נובאק דיוקוביץ', נאבק בסיבוב השני באנדראס ספי האיטלקי וברוח שהשתוללה במגרש, אך הצליח לנצח לבסוף, 3:6, 6:7 (3:7). הסרבי הצליח לשבור במערכה הראשונה כדי לזכות בה, אבל מערכה שנייה עיקשת של האיטלקי כבר אותתה שייתכן שהשניים עשויים להגיע למערכה שלישית. אלא שדיוקוביץ' היה גדול על ספי בשובר השיוויון, בסופו סגר את המשחק. "ניצחתי, וזה מה שחשוב", אמר דיוקוביץ' בסיום. "כולם יכלו לראות שהרוח היתה הדבר הקשה ביותר היום".

המדורג 5 בטורניר, דויד פרר, גבר בקלות על אוליבייה רוחוס, 2:6, 2:6 וגם הוא כבר בסיבוב הבא. ההפתעה המרכזית עד כה הגיעה בדמותו של סטניסלס וורוינקה השוויצרי, שהדיח את המדורג 10 בטורניר, תומאס ברדיץ', 6:2, 6:7 (3:7), 4:6. גם ריצ'ארד גאסקה הצרפתי בסיבוב השלישי עם ניצחון בסטייל, 3:6, 2:6 על רובין סודרלינג השוודי.

אצל הנשים שייטה המדורגת שלישית בטורניר, ילנה ינקוביץ', לשלב הבא לאחר שגברה 0:6, 2:6 על אשה רול האמריקאית. לינדסי דאבנפורט הוליכה 2:6 על ג'יסלה דולקו, לפני שהארגנטינאית פרשה במערכה השניה, והעלתה את האמריקאית לסיבוב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully