וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד בריאזור, הנאחס נמשך

האלופה לא ניצחה 17 שנה בלה קורוניה, אוואט וחבריו המשיכו את הרצף עם ניצחון 0:1. פוצץ המשחק בין בילבאו לבטיס, הפרס הראשון בטוטו יעבור

ריאל מדריד כנראה נהנית מהמתח בצמרת הליגה הספרדית. היום (שבת) הגיעה אלופת ספרד לאיצטדיון הריאזור למשחק חוץ קשה בלה קורוניה, ובמקום להגדיל את הפער מברצלונה ל-11 נקודות ולהגביר עליה את הלחץ, ריאל נוצחה 1:0 על ידי הקבוצה המקומית. מחר ברצלונה תוכל לצמק את הפער מהפסגה לחמש נקודות אם תנצח את אלמריה.

ריאל הגיעה למשחק עם הרבה חשש, בידיעה שהיא לא ניצחה באיצטדיון הזה כבר 17 שנה. גם הלילה הנאחס נמשך, כששער עצמי של פפה (58), אחרי מבצע של פיליפה, העניק ללה קורוניה ניצחון חמישי ברציפות על הלבנים בריאזור, ניצחון שמעניק לחבריו של דודו אוואט מעט שקט במאבקי התחתית.

עוד בספרד: המשחק בין ריאל בטיס לאתלטיק בילבאו הופסק בדקה ה-72, לאחר שבקבוק נזרק מהקהל על שוער אתלטיק בילבאו, ארמנדו, במצב של 1:2 לבילבאו. בילבאו הוליכו אחרי שמונה משער של יסטה, מארק גונזאלס השווה בדקה ה-37, אבל בדקה ה-65 דויד לופז קבע 1:2 לאורחים מהנקודה הלבנה. כמה דקות לאחר מכן ספג השוער בקבוק בפניו מאוהד מתוסכל, והשופט קלוס גומז החליט להפסיקו לאחר שראה כי השוער נחתך בפרצופו. מצלמות הטלוויזיה תיעדו את האוהד יורד עד לשורה הראשונה ומשליך את הבקבוק. לאחר מכן אותו אוהד נתפס על ידי "חבריו" ליציע, ונעצר על ידי המשטרה. מעבר לכך שבטיס צפויה לעונש כבד, לפיצוץ המשחק הייתה גם משמעות בישראל, אחרי שבגלל שהמשחק לא הגיע לסיומו ככל הנראה לא יוכל להיות מנחש של 16 תוצאות בטוטו.

כזכור, אין זו הפעם הראשונה שהאוהדים של בטיס מפוצצים משחק, כשבפברואר 2007 הם גרמו לאשפוזו של חואנדה ראמוס, אז מאמן סביליה, במהלך משחק גביע, וספגו עונש רדיוס של שלושה משחקים. ההתאחדות הספרדית צפויה להעניש את המועדון בחומרה, וכמובן להעניק ניצחון טכני לאורחים.

ולנסיה - סביליה 2:1

המנצחת הגדולה של הערב, מלבד דפור, הייתה סביליה, שעלתה למקום הרביעי לפחות עד מחר, אחרי שניצחה את ולנסיה במסטאייה. פעם זה היה משחק צמרת, אבל אפילו באצטדיון המאיים שלה, ולנסיה לא הצליחה להציג רושם חיובי והמשיכה את העונה האומללה שלה. מלך השערים של הליגה, לואיס פביאנו, כבש צמד בדקות 11 ו-22 (השער השני הגיע אחרי שבעיטה של קייטה פגעה בו ונכנסה) ועלה ל-22 שערי ליגה העונה. ולנסיה אמנם שלטה במחצית השנייה ואף כבשה שער מצמק מרגלי ראול אלביול בדקה ה-90, אבל הצמד של הברזילאי הספיק לניצחון 1:2והאנדלוסים שוב חזק בתמונת ליגת האלופות.

במשחק נוסף שנערך היום גברה רקראטיבו הואלבה 2:4 על מורסיה. לרקרה כבשו: פלורן סינמה פונגול 20, 72, מרכוס רובן 59, מרקיטוס גרסיה 85. למורסיה: אנריקה דה לוקאס 16, איבן אלונסו 74.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully