וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה בסדר, אינטר לא באמת סמכה על מילאן

רומא ניצחה באולימפיקו 1:2 את הרוסונרי, וצימקה את הפער מהאלופה ומוליכת הטבלה ל-3 נקודות. לאציו סיימה בתיקו 2:2 עם אודינזה

המחזור ה-28 של הליגה האיטלקית נפתח כבר הערב (שבת), עם מפגש לוהט באולימפיקו של רומא, בו אירחו הג'יאלורוסי את מילאן. רומא היתה חייבת לנצח כדי לשמור על סיכוייה לזכות באליפות, ואילו מילאן היתה חייבת את שלוש הנקודות להמשך מאבקה על מקום בליגת האלופות. בסופו של משחק, היו אלה הרומאים שניצחו 1:2, וצימקו את הפער מהמוליכה אינטר ל-3 נקודות בלבד. ביום ראשון תשחק אינטר בביתה מול פאלרמו, וכל הלחץ יהיה על כתפיה. קודם לכן נערך משחק דרמטי במהלכו יצאה אודינזה בשן ועין ממשחקה הביתי עם לאציו, שהסתיים לבסוף בתיקו 2:2.

רומא - מילאן 1:2

כבר בדקה ה-11 מנעה גלישה מוצלחת של כריסטיאנו פאנוצ'י שער מקאקה. מילאן המשיכה ללחוץ ורומא לא מצאה את הקצב. רבע שעה למחצית טוטי וטאדיי חוללו מהומות ברחבה המילאנזית, אך לא הצליחו להרשית. בדקה ה-56 הרוסונרי עלו ל-0:1 לאחר שמאסימו אודו השאיר כדור לקאקה, שכבש. רומא לא נבהלה, ובדקה ה-78 לודוויג ג'יולי הישווה בוולה מרהיב. האורחים טרם התעשתו וקאלאץ' נאלץ להוציא כדור שני מהרשת, משער שכבש מריו ווצ'ניץ'. שחקני מילאן טענו לנבדל, אך זה לא ממש עזר להם.

אודינזה - לאציו 2:2

התיקו עצר את אודינזה, שמנסה להתברג בצמרת ולתפוס כרטיס לאירופה. בהמשך הערב יתקיים המשחק המרכזי של המחזור, כשרומא תארח את מילאן באולימפיקו, ותנסה לצמק את הפער מהמוליכה, אינטר, לשלוש נקודות בלבד.

לאציו, שבמרבית העונה שלה היתה עסוקה בהסתכלות מטה אל החלק התחתון של הטבלה, מוצאת לאחרונה את הקצב שלה, ואחרי התיקו הזה היא כבר במקום ה-11. האורחים שלטו במחצית הראשונה, ועלו ליתרון בדקה ה-12, כשתומאסו רוקי עקף את השוער ושלח את הכדור פנימה. דמיאנו פרונטי השווה בדקה ה-56, אבל לאציו שוב עלתה ליתרון, 10 דקות לסיום, משער של כריסטיאן לדסמה. אלא שאודינזה לא ויתרה, ו-6 דקות מאוחר יותר, קבע אנטוניו די נטאלה את התוצאה הסופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully