וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד: "אני תכף הולך להוריד את כולם לקרקע"

15.3.2008 / 21:42

שחקני מכבי הרצליה צהלו אחרי ה-0:1 על מכבי ת"א, פרדי דוד יודע שהמאבק בתחתית רק מתחיל. מישאלוב: "נלחמנו, אבל אולי לא כמו בדרבי"

מכבי תל אביב כבר מתחילים להתרגל למעמדם החדש. הצהובים נוצחו היום (שבת) 1:0 על ידי מכבי הרצליה, והקבוצה של ניר לוין מרוחקת רק שתי נקודות מהקו האדום. ניר לוין, שניסה במשך כל השבוע להרגיע את הרוחות אחרי הניצחון בדרבי, יודע שהוא ממשיך להיות בצרות.

"לא הבאנו את המשחק שלנו לידי ביטוי", תירץ המאמן, "לא היינו מספיק מדויקים ומרוכזים. במשחק כזה, כשיש פחות כדורגל, צריך להביא דברים אחרים למגרש, כמו לחימה ורצון, ובדברים האלו הרצליה עלתה עלינו. אני לא יכול להגיד שהיא ניצחה בצדק, כי יחסי הכוחות היו שווים".

אז למה הקבוצה שלו מתקשה לחבר שני ניצחונות רצופים? "זה קורה לנו הרבה שאחרי ניצחונות עם כדורגל טוב מגיע משחק שיש בו ירידה וזה קרה גם היום", אמר לוין, "זה לא צריך לקרות, אבל חזרנו חזרה למאבקי התחתית. גם כשלא משחקים טוב צריך לדעת לצאת בלי נזק ולא לספוג ממצב וחצי.

"דיברנו אחרי הדרבי שלא נעשה טעויות שעשינו כבר כמה פעמים השנה, אבל לצערי זה מה שקרה. זה דבר ידוע שבחלק האחרון של העונה קבוצות התחתית לוקחות נקודות, וברגע שאתה לא עושה את זה אתה מסתבך".

רודי חדד: "ניר אמר לנו כבר במהלך השבוע שאחרי הדרבי אנחנו נראים רגועים מדי ושזה לא יספיק מול הרצליה. זה מאוד קשה שפעם מנצחים ופעם מפסידים. אני לא חושב שנרד, יש לנו תשעה משחקים עד סוף העונה, נצטרך לנצח בהם".

משה מישאלוב: "אנחנו לא מצליחים לחבר שני ניצחונות כבר הרבה זמן. הייתה מלחמה היום, אולי לא כמו בדרבי, אבל עכשיו הסתבכנו קשה, במיוחד אחרי הניצחונות של שאר קבוצות התחתית. נצטרך להוציא את הקבוצה מהמקום הזה".

"כל משחק עד המחזור ה-33 הוא חשוב"

לעומת הפרצוף החמוץ של לוין, פרדי דוד שיחרר חיוך נדיר. "סוף סוף, זה ניצחון ראשון שלנו העונה בבית", אמר דוד, "כל ניצחון שלנו במאבקי התחתית הוא ניצחון מאוד מתוק. ספגנו שערים במשחקים האחרונים בדקותה האחרונות בגלל אלמנטים שהיום לשמחתי לא היו. תפסנו את מכבי ביום לא טוב. גם אנחנו סבלנו מחוסר ביטחון מסויים אבל הראינו אופי. אתה רואה את השמחה, אבל אני תכף הוליך להוריד את כולם לקרקע".

גם המאמן ההרצלייני יודע עד כמה התחתית צפופה. "בגלל שקבוצות התחתית האחרות ניצחו, התוצאה הזו חשובה במיוחד", אמר דוד, "כל משחק עד המחזור ה-33 הוא חשוב מאוד למכבי הרצליה".

גם כובד שער הניצחון, שליו מנשה, חייך בסיום: "לקחנו שלוש נקודות מאוד חשובות. היום נשמח, מחר נעשה שחרור, אבל הדרך עוד ארוכה. היו פה 11 שחקנים שרצו 90 דקות כמו גברים. אני הבקעתי, אבל זה ניצחון של כל הקבוצה. חיכינו לזה הרבה זמן, לנצח את מכבי ת"א אחרי שמונה שנים. אני שמח שהאוהדים שלנו יכלו לשמוח, מגיע להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully