וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון: "גיא עשה טעות כשהוא חזר"

מכבי פ"ת צברה 5 נקודות מ-21 אפשריות מאז שגיא לוזון חזר אליה והדוד עמוס מריח את התחתית. שום: "מה הקהל רוצה יותר מזה?"

בטוטו ידעו בדיוק מדוע הם הוציאו את המפגש בין בית"ר ירושלים למכבי פתח תקוה מהטופס. האלופה הביסה היום (שבת) את הקבוצה של גיא לוזון 0:4 ורק יכולת מצוינת של אוהד כהן מנעה תבוסה קשה יותר.

מאמן בית"ר, יצחק שום, היה מרוצה מאוד מהתוצאה: "אמרתי תמיד שמי שעושה את המשחק לקל זה רק השחקנים וכשהם משחקים טוב, תמיד קשה לעמוד מולם. לפעמים זה הולך יותר טוב, לפעמים זה יותר קשה ואני שמח שהיום הצלחנו לשחק טוב ולהבקיע ארבעה שערים. מה הקהל רוצה יותר מזה?"

שום, שנמצא בדרך לאחד מהתארים הקלים ביותר שלו בקריירה, הוסיף: "אחרי שהבקענו את הגול הראשון קצת נרגענו. בחצי השני התחלנו שוב להתלהב וברגע שהתחלנו ללחוץ הכל נהיה קל. אני הראשון שרוצה לנצח בתוצאה גבוהה אבל לא תמיד זה הולך. אנחנו עובדים במהלך כל השבוע כדי לכבוש כמה שיותר".

על העובדה שרומולו, גל אלברמן ושמעון גרשון לא פתחו הערב, אמר המאמן: "לא קל לי להרכיב את ה-11 הכי טובים וראיתם אילו שחקנים נשארו על הספסל. זה שם המשחק. אין לנו קאדר גדול, אבל הוא איכותי מאוד. אני לא יודע אם זה צרות של עשירים, אבל אני מעדיף את הצרות האלו".

מכבי פתח תקוה מצידה רשמה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון והתחתית כבר קרובה מתמיד. נשיא הקבוצה, עמוס לוזון, התייחס לאגירת 5 הנקודות מתוך 21 האפשריות מאז חזר אחיינו לקווים בקבוצה ואמר: "גיא עשה טעות כשהוא שחזר. הוא לא היה אמור לחזור, אבל הופעלו עליו לחצים. חבל ששחררנו את יוסי מזרחי". למרות זאת, לוזון הדוד נותר בטוח באחיינו: "רק הוא יוכל להוציא את הקבוצה מהבוץ".

גיא לוזון, שרושם תקופה רעה מאוד מאז חזר לקבוצה, אמר: "בית"ר הגיעו ליותר מדי הזדמנויות, היו טובים מאיתנו וניצחו. נעשה מאמצים כדי לצאת מהמצב הזה. אין נוסחאות קסם ונצטרך לעבוד קשה השבוע ולהגיע מוכנים לנתניה. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, ולא ביריבות שלנו ומה שהן עושות. אני דואג וזה תפקידי לדאוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully