וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ווילס זכתה בשש האומות

הוולשים יכלו להרשות לעצמם להפסיד לצרפת בקארדיף בהפרש של עד 20 נקודות, אבל ניצחו 12:29 והשלימו גם את הגראנד סלאם

הזכיה של נבחרת ווילס בטורניר שש האומות בראגבי הייתה, אולי, צפויה בסוף השבוע, אבל השחקנים של וורן גאטלנד החליטו לעשות את זה בסטייל. הוולשים יכלו להפסיד לצרפת בהפרש של עד 20 נקודות, ובמקום זאת ניצחו בקארדיף כמעט באותו הפרש - 12:29 (6:9), והשלימו גם גראנד סלאם - ניצחון על כל הנבחרות בטורניר.

הוולשים החליטו לא לקחת סיכונים, אחרי שהמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון דחוק שלהם, 6:9 (בעיטות עונשין של הוק מווילס ואליסאלד מצרפת). אליסאלד הבקיע בפתיחת המחצית השניה כדור נוסף כדי להשוות ל-9:9, ואז הגיע הבליץ הוולשי. בדקה ה-61 ניצל ריס וויליאמס שגיאה של יאניק ג'וזיון ורשם טריי ראשון במשחק, שיחד עם המרה של ג'ונס העלה ל-9:16.

הטריי הזה הציב, בעצם, את הצרפתים במרחק של 27 נקודות מהמטרה וסגר את הסיפור. ג'ונס הוסיף בעיטת עונשין מוצלחת שהעלתה ל-9:19, דמיטרי יאשווילי צימק לפיגור של טריי אחד בבעיטת עונשין רביעית של הצרפתים - 12:19, אבל כדור עונשין של ג'ונס שוב הרחיק אותם למרחק של שתי החזקות כדור - 12:22. טריי נוסף של מרטין וויליאמס עם המרה מוצלחת נתנו את האות לחגיגות שתי דקות לסיום - 12:29 לווילס, והגביע נודד מפאריס לקארדיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully