וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 24: בני יהודה - הפועל ת"א

15.3.2008 / 19:32

מאמן בני יהודה מתוסכל מהפסד להפועל ת"א, אך שומר על אופטימיות: "לא נגמר הסיפור שלנו". בלדוט פסימי: "כנראה שנגזר עלינו לרדת"

עומר רפאל

צילום ועריכה: יותם רונן

זה כנראה סופי. בני יהודה עומדת לרדת לליגה הלאומית, ובתום משחק ההפסד של הזהובים להפועל תל אביב (3:2), מאמן הקבוצה, אלי כהן, נראה שבור. היה זה משחק רווי מצבים, בו הכדור נע מרחבה לרחבה, אבל יכולתו הרעה של שוער הזהובים, דלה איינוגבה, יחד עם החמצות מסמרות שיער מצד אלירן עטר, לא איפשרו לבני יהודה לחלץ נקודה מהמפגש.

"זה הפסד מאוד מאכזב, כי הכתבנו את הקצב לאורך כל המשחק", אמר כהן בסיום, על ההפסד שכנראה גמר לזהובים את העונה, "פתחנו בסערה את המחצית השנייה במטרה להבקיע את השני. בדקה ה-50 יכולנו לסגור את המשחק, אבל אם לא הבקענו בהזדמנות כמו של אלירן עטר, שמנסה לעבור במקום לבעוט, אין לי מה להגיד. זו הייתה החמצה נוראית. זו כנראה יד האלוהים, כי במקום לעלות ל-0:2 קיבלנו שער עצמי מקרי וחסר מזל. זו עונה מקוללת. הפועל תל אביב לא בעטה לשער וכבשה שלושה שערים".

"זה משהו סימפטומתי שקורה לנו כל העונה", המשיך כהן, "אני מרגיש כאילו אני עשר שנים כאן, כאילו הזדקנתי בעשר שנים מאז שהגעתי לכאן. עדיין לא נגמר הסיפור שלנו. זה לא המקום הראוי של הקבוצה הזאת". בחדר ההלבשה של בני יהודה הרוחות היו נסערות, כשכמה מהשחקנים מיררו בבכי. אסי בלדוט, קפטן הקבוצה, הסביר: "כשמפסידים משחק כזה יוצאות כל האמוציות. הגיע לנו לנצח, היה חוסר מזל שלנו לאורך כל המשחק. עם יכולת כזאת כנראה שנגזר עלינו לרדת. אנחנו עדיין לא משלימים עם המצב, יש עוד הרבה נקודות בקופה, אבל איך שזה נראה, כשאנחנו מחטיאים מול שוער וכובשים שער עצמי - זה לא נראה טוב. ידענו שהמשחק הזה מאוד חשוב, נתנו את הכל וזה לא הספיק. המצב קשה מאוד, אבל עוד נשאר לנו הגביע ועוד כמה משחקים בליגה כדי להציל את העונה".

לגבי ההחטאה של אלירן עטר אמר בלדוט: "דברים כאלה קורים לשחקני כדורגל, עטר הוא שחקן מצוין, ואני בטוח שהוא עוד יתרום הרבה לבני יהודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully