וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד ניצחה 1:3 את הפועל כפ"ס

אשדוד אמנם שיחקה בעשרה שחקנים, אבל צמד של דימיטאר מקרייב הוביל אותה לניצחון 1:3 על הפועל כפ"ס, והשאיר אותה חזק במאבק ההישרדות

תקופה לא פשוטה עברה על מ.ס. אשדוד, במהלכה רשמה הקבוצה רצף הפסדים ארוך במיוחד, ובשלב מסוים אף נראתה בדרך הבטוחה להצטרף אל בני יהודה בדרך אל הליגה הלאומית. אבל בשני המחזורים האחרונים עושה קבוצתו של אלון חזן קולות של חזרה לחיים, והערב (שבת) היא הראתה המון לב, עם ניצחון ביתי 1:3 על הפועל כפר סבא. אשדוד התגברה על הרחקתו של רחמים צ'קול, ולמרות ששיחקה 60 דקות בנחיתות מספרית, הצליחה לקחת את כל 3 הנקודות, והמשיכה בקאמבק שלה, במטרה לעלות מעל לקו האדום.

המחצית הראשונה היתה סוערת ומלאת אירועים, לאחר שאשדוד, ששמעה על ניצחונה של הפועל תל אביב החלה ללחוץ, ומצאה את שער היתרון שלה כבר בדקה ה-12, לאחר שדמיטאר מקרייב קיבל כדור מדוד רביבו, וכבש מקרוב. אלא שכפר סבא, שלא הפסידה בשלושת המשחקים האחרונים שלה, לא נלחצה, ו-60 שניות מאוחר יותר השוותה, עם שער של סמואל יבואה.

הקצב המטורף לא נפסק, אבל בדקה ה-30 חטפה אשדוד מכה רצינית, לאחר שרחמים צ'קול נכנס ללא כדור בגיז'רמו ישראלביץ'. חיים יעקב סימן להמשיך, אבל השופט הרביעי תיקן את ההחלטה, ויעקב הראה לצ'קול את הצהוב השני שלו במשחק, והשאיר את המארחים בעשרה שחקנים. אבל במקום להישבר, כמו חלק מהקבוצות, אשדוד קיבלה אנרגיה מחודשת, ושער שני של מקרייב בדקה ה-66, ומיד אחריו של אוחיון, הביאו לה את הניצחון החשוב, שפותח מחדש את תמונת התחתית.

מהלך המשחק

דקה 12: גול! דוד רביבו שלח כדור למקרייב בתוך הרחבה, שלא התבלבל וקבע 0:1 למ.ס אשדוד.

דקה 14: גול! הכדור הוגבה לרחבה ומצא את סמואל יבואה, שהבקיע מקרוב, 1:1 כעבור שתי דקות בלבד.

דקה 30: רחמים צ'קול פגע ללא כדור בגיירמו ישראלביץ'. השופט הורה להמשיך, אך השופט הרביעי פנה לחיים יעקב, וזה הראה לצ'קול את הצהוב השני במשחק. אשדוד בעשרה שחקנים.

דקה 66: גול! ליאור ראובן שלח כדור מדוייק למקרייב, שקלט אותו, ושלח אותו אל הפינה הימנית, 1:2 לאשדוד.

דקה 68: גול! רק שתי דקות לאחר שער היתרון, העלה משה אוחיון את קבוצתו של חזן ליתרון של שני שערים, לאחר כדור של ליאור ראובן. 1:3 לאשדוד.

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, מאור זוהר, רחמים צ'קול, משה אוחיון, יוסי אופיר, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

הרכב הפועל כפר סבא: אוהד לויטה, אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, גיל קין, עידן שום, יעוזה אבובקרי, מאור מליקסון, בן לוז (אבי אבינו 70'), ג'יזרמו ישראלביץ', סמואל יבואה, ביל גונזאלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully