וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הביסה את מכבי פ"ת 0:4

המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי פ"ת הוצא מהטוטו ושתי הקבוצות הוכיחו בדיוק למה, כשהאלופה דילגה ל-0:4 קליל

הסיבוב השני של ליגת העל רק התחיל, אבל האלופה שבדרך כבר לא ממש מעניינת אף אחד. המפגש בין מכבי נתניה למכבי חיפה נקבע כמשחק המרכזי, מוטי חביב, שדר משנה בצ'לרטון בדרך כלל, נשלח לטדי, בשתי מילים: סוף עונה. הערב (שבת) אירחה הקבוצה מהבירה את מכבי פתח תקוה והוכיחה למה היא רצה כל כך בקלות עם 0:4.

18 דקות בלבד לקח לעמית בן שושן להעלות את בית"ר ל-0:1 אחרי שהוא מצא חור בהגנה היריבה. יצחק שום כבר התחיל לעשות רוטציות והיום העלה את החלוץ הצעיר כחלוץ חוד, כשרומולו ממתין על הספסל. כשהוא בא מהחוד או מהצד, לבן שושן זה לא משנה כל עוד מכבי פתח תקוה משחקת מולו והערב הוא כבש את השער הרביעי שלו העונה מולה.

בית"ר המשיכה לשחק בהילוך איטי ביותר, אבל זה הספיק לה בשביל לשלוט, להחמיץ מדי פעם ולכבוש את השני בשער קבוצתי יפה בדקה ה-64, שהסתיים בבעיטה של אבירם ברוכיאן לרשת. כאן פתח תקוה פשוט נשברה לרסיסים והיחיד שהמשיך לתפקד אצלה היה אוהד כהן, שהציל את לוזון וחניכיו מספיגות, אלא שבהמשך גם הוא לא הצליח לעזור. בדקה ה-74 כהן לא יכול היה לעצור את הבעיטה האדירה של עידן טל, שעשה 0:3 ואת הסיפור סגר רומולו, עם פנדל מוצלח בתוספת הזמן.

האקשן, והוכחה לזה קיבלנו היום בגדול, נמצא בתחתית. גיא לוזון התחיל את העונה בדיוק שם, בהפועל תל אביב וכנראה שהוא מתגעגע ללחץ כי מכבי פתח תקוה נמצאת בדיוק בדרך לשם. מאז שהמאמן הצעיר שב לקבוצה של הדודים, מכבי פתח תקוה ניצחה פעם אחת בשבעה מחזורים ואיבדה נקודות בכל מקום ואתר בזמן שקבוצות התחתית מנצחות, כך שאם מישהו לא יתעורר בזמן, פתח תקוה תמצא את עצמה מהר מאוד במאבקים נגד הירידה. מצד שני מה זה להתעורר? מישהו באמת חושב שמעמדו של גיא לוזון בסכנה? אז זה מה שקרה הערב בטדי. קבוצה שחושבת על ליגת האלופות ומעסיקה את עצמה מדי פעם, רק בגלל שהיא חייבת, במאבקי הליגה או בדרך הבטוחה לזכייה בגביע ומצד שני קבוצה עם שחקנים מפוחדים, קבוצה מפורקת, שהבוס שלה מאיים בקנסות ובטוח שהמאמן שלו הוא מהטופ האירופאי. משחק מרכזי זה בטח לא היה.

מהלך המשחק

דקה 16: בן יוסף שהיה אחרון בדרך לשער בית"ר, איבד כדור לעומר דמארי המהיר, אבל קאלה קלט את הבעיטה של חלוץ פתח תקוה.

דקה 18: גול! בן שושן גבר על ההגנה הלבנה במרכז הרחבה של אוהד כהן והכניע את השוער בקלות עם בעיטה שטוחה מחמישה מטרים. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 23: זנדברג טיווח מחוץ לרחבה, כהן הדף, זנדברג הגיע ראשון והגביה לתיבת החמש, אבל כהן הדף גם את הנגיחה של בן שושן.

דקה 37: בן שושן נכנס לרחבה מצד ימין, בעט לשער, אבל אוהד כהן היה במקום.

דקה 58: עומר הדר העביר כדור טוב לאוהד קדוסי, אבל האחרון בעט חלש והחוצה.

דקה 60: ברוכיאן בחן את כהן בבעיטה ברגל שמאל מ-17 מטרים, השוער הדף לקרן.

דקה 64: גול! עידן טל הכניס כדור עומק, זנדברג העביר בנגיעה לברוכיאן, ששלח בעיטה מתוך הרחבה לחיבור של פתח תקוה. שער קבוצתי מצוין ו-0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 71: ברוכיאן הפציץ מ-27 מטרים, כהן התעופף והדף נהדר לקרן.

דקה 74: גול! עידן טל בעט כדור נהדר מחוץ לרחבה היישר לחיבור של כהן והתכבד בשלישי. 0:3 לבית"ר ירושלים.

דקה 90: גול! ניצן דמארי הכשיל את אלברמן ברחבה, רומולו כבש את פנדל. 0:4 לבית"ר ירושלים.

בית"ר ירושלים: טברקטו קאלה, יואב זיו, כריסטיאן אלברז, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, דרק בואטנג, עידן טל, אבירם ברוכיאן (גל אלברמן 75), מיכאל זנדברג (חן עזריאל 72), ג'וניור ויזה (רומולו 59), עמית בן שושן.

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, איסמעיל עמאר (דירסאו 73), מורד מגמאדוב, ניצן דמארי, עומר הדר, סולי צמח, רועי בקל, בלסינג קאקו, לירן כהן, עומר דמארי, אוהד קדוסי (אירקלי ג'יפרקידזה 78).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully