וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה 2:3 את בני יהודה

בפיגור מול בני יהודה הבין מאמן הפועל ת"א שהוא לא ינצח 0:1 "כמו שאנחנו אוהבים". שלושה שערים ב-15 דקות היקנו לאדומים ניצחון 2:3, הזהובים נפרדים במשחק גדול מליגת העל

אפשר לקטר בלי סוף על רמת הכדורגל בליגת העל, אבל מי שבא הערב (שבת) לבלומפילד ראה יופי של משחק. בני יהודה אירחה את הפועל תל אביב לדרבי קטן שהיה גם קרב תחתית, ואחרי 90 דקות מורטות עצבים, נטולות טקטיקה ורוויות שערים, היו אלה שחקניו של אלי גוטמן שניצחו 2:3.

קבוצתו של אלי גוטמן הגיעה למשחק הזה אחרי שני הפסדים רצופים, והיתה חייבת שלוש נקודות. בניגוד למנהגו, גוטמן שילב במחצית השנייה שלושה שחקני התקפה, ונעזר ביכולתו הגרועה של שוער הזהובים, דלה איינוגבה, כדי לנצח. בני יהודה אמנם הציגה משחק התקפי ומהנה, אבל נראה שמסע ההישרדות שלה הגיע לקצו, ובעונה הבאה היא תבלה במגרשי הליגה הלאומית.

המשחק נפתח בשליטה של הפועל תל אביב, אבל שחקניו של אלי גוטמן שיחקו בעיקר לרוחב, ולא הצליחו ליצור מצבים ליד שערו של דלה איינוגבה. בני יהודה התעוררה, נטלה את השליטה במגרש, ובמשך דקות ארוכות לחצה את האורחים אל שערם. בדקה ה-27 משה ביטון נקע את רגלו לאחר מפגש עם אנטבי, וכעבור כמה דקות הוחלף בהרוויה קובאצ'ביץ'. המשחק הפך רווי עבירות ומפוזר, והיתה זו בני יהודה שניצלה הדיפה רעה של אניימה בדקה ה-45, בדרך ל-0:1 משער של סדריק בארדון.

אלי גוטמן הכניס את ראובן עובד בפאביו ג'וניור בתחילת המחצית השנייה, כדי להכניס מחץ להתקפה. בדקה ה-50 נגח ג'וניור לעבר שערו של איינוגבה, הכדור פגע בזאב חיימוביץ', ונרשם שוויון בתוצאה. 3 דקות אחר כך הגנת בני יהודה לא הצליחה להרחיק כדור, וארבייטמן השלים מהפך. בני יהודה נראתה מבולבלת מאוד באותן דקות, ושחקניה היו לחוצים מאוד. בדקה ה-63 טופוזקוב כבש את שער הבכורה שלו במדי הפועל תל אביב, אבל 2 דקות אחר כך אלירן עטר צימק וקבע 2:3 להפועל. מכאן ועד לסיום התפתח משחק מהיר, שנע מרחבה לרחבה.

מהלך המשחק

דקה 11 - אלירן עטר פרץ לרחבת הפועל תל אביב ובעט מזווית קשה, אך אניימה הדף היטב.

דקה 43 - אסי בלדוט נגח חלש לעבר שער הפועל תל אביב, אניימה הדף לקרן.

דקה 45 - גול! אניימה הדף רע כדור קרן, ובארדון בעט בחוזקה מתוך הרחבה כדי לקבוע 0:1 לזהובים.

דקה 50 - גול! נגחיה של פאביו ג'וניור פגעה בבלם בני יהודה זאב חיימוביץ', והכדור הוסט אל שער המארחת. 1:1.

דקה 53 - גול! בני יהודה לא התאוששה מהשוויון, וכבר ראתה את הפועל תל אביב עולצת. אנטבי פרץ משמאל, בעט בחוזקה, איינוגבה לא הדף טוב וארבייטמן דחק מקרוב. 1:2 לאדומים.

דקה 63 - גול! השמטה של דלה איינוגבה איפשרה לטופוזקוב לכבוש שער בכורה ולהעלות את הפועל תל אביב ל-1:3.

דקה 65 - גול! אלירן עטר קיבל כדור עומק, פרץ לרחבה ובעט מזווית קשה פנימה.

דקה 71 - אניימה מנע שוויון. ביטון חדר לרחבה ובעט שטוח, השוער הניגרי של הפועל הדף, עטר בעט מחמישה מטרים ואניימה הדף שוב בצורה נפלאה.

דקה 90 - עמרי קנדה הרים כדור מצד ימין, ושלומיארבייטמן, מחמישה מטרים מול שער ריק, נגח למשקוף. אחת ההחמצות המדהימות של העונה.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז (תמיר כחלון, 87), מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', עוז ראלי, אימורו לוקמן, אלי אברבנל, סדריק ברדון, אסי בלדוט, אלירן עטר, משה ביטון (הרוויה קובאצ'ביץ', 35).

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי (גל שיש, 82), מזואה אנסומבו, שי אבוטבול, ביבראס נאתכו, דימיטאר טלקייסקי (רמי דואני, 77), ראובן עובד (פאביו ג'וניור, 46), שלומי ארבייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully