וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ניצחה 0:1 את קרית שמונה

קרית שמונה וסכנין סיימו פעמיים העונה בתיקו מאופס, אבל הפעם היה לסכנין את יבוריאן, אקס קרית שמונה, שקבע 0:1 וקירב אותה לאירופה

עושה רושם שאם היה מגיע מישהו בתחילת העונה אל רן בן שמעון או אלישע לוי ואומר להם ששתי הקבוצות שלהם ייאבקו על המקום השלישי בליגת העל, ועל כרטיס לאירופה, היו צוחקים לו בפנים. אלא שגם בני סכנין וגם קרית שמונה הציגו עונה טובה וניצלו את העונה החלשה של מכבי חיפה, ושתי התל אביביות, כדי לתפוס מקום של כבוד בטבלה. אין זה מפליא אם כן, שהמשחק בין שתיהן הערב (שבת) היה אמור, לפחות על הנייר, לקיים לא מעט. אבל 90 דקות של כדורגל חלש ונטול אירועים הסתיימו בניצחון מינימלי של סכנין, 0:1 בקרית שמונה.

המחצית הראשונה נפתחה בסערה, לאחר שהאורחים לא נרתעו מהמגרש בקריה, לחצו חזק על השער של דני עמוס, שהחליף את שביט אלימלך הפצוע, והיכו כבר בדקה ה-14: איליה יבוריאן, אקס קרית שמונה, העלה את סכנין ליתרון, לאחר שהשתלט נהדר על כדור ששלח אליו ראבח, ובעט מהאוויר מצויין. למחצית השניה כבר עלתה קרית שמונה אחרת, ועם הרבה מוטיבציה היא ניסתה למצוא את שער השיוויון, אבל כל הכדורים שנשלחו לכיוון שערה של סכנין, לא הצליחו למצוא את הרשת.

קבוצתו של אלישע לוי יכולה לצאת מעודדת מהמשחק, למרות היכולת החלשה, בעיקר כשנזכרים שזהו הפסדה השני בלבד של קרית שמונה העונה בבית. עכשיו, לקבוצתו של לוי יש סיכוי מצויין להתברג בשלישייה הראשונה, ולתפוס מקום טוב בתור אל הכרטיס לגביע אופ"א.

מהלך המשחק

דקה 14: גול! יבוריאן קיבל כדור מאפוסטו, ובעט נהדר מהאוויר כדי להכניע את עמוס, 0:1 לבני סכנין.

דקה 36: מאור בוזגלו קיבל כדור מעבד ראבח ומול עמוס בעט החוצה.

דקה 85: הזדמנות מצויינת לקרית שמונה, כשירו בלו בעט, אך הכדור עבר סנטימטרים מהעמוד.

דקה 87: ההגנה של בן שמעון שוב קפאה, ויבוריאן קיבל הזדמנות נהדרת, אבל בעט החוצה.

הרכב הפועל קרית שמונה: דני עמוס, אמיר נוסבאום, יניב לביא, סלאח חסארמה, ברק בכר, עבאס סוואן (אדריאן רוצ'ט 82'), וויאם עמאשה (עמנואל אמנגואה 59'), גואל צ'ירסאווה, גיא צרפתי, יובל אבידור (פטר אופורי קוויאה 70'), ירו בלו.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, חאלד חלאיילה (מוחמד אבו ריא 90'), בוגדאן אפוסטו (חאמד גנאים 72'), מאור בוזגלו (עלי עותמן 87'), איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully