וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עכשיו מגיע המבחן האמיתי"

אחרי שהוביל את יוסטון לשיא של 21 ניצחנות רצופים, טרייסי מקגריידי מתכונן למשחק מול הלייקרס, שככל הנראה תחסר את גאסול

איזה מזל שהמשחק מול הלייקרס הוא רק המשחק הבא, תהו לעצמם ככל הנראה שחקני יוסטון רוקטס, שכל אחד מהם מחזיק החל מהיום בפיסת היסטוריה בתולדותיה של הקבוצה הטקסנית. הניצחון 80:89 של הרוקטס על שארלוט היה ה-21 ברציפות שלה. רק קבוצה אחת בתולדות ה-NBA, לוס אנג'לס לייקרס של עונת 1971/2, השיגה רצף מכובד יותר - הרבה יותר (33 ניצחנות).

"זה הישג מדהים", אמר בסיום המשחק מטאמן יוסטון ריק אדלמן, אחרי שקבוצתו עקפה בדפי ההיסטריה את מילווקי באקס של תחילת שנות השבעים. "דבר כזה לא קרה כבר 36 שנים, וצריך לזכור שיש כמה קבוצות מצויינות בליגה הזאת. אנחנו השגנו את זה, ואתם צריכים לתת לנו הרבה קרדיט", הוסיף אדלמן.

ההישג הגדול כמעט והשכיח את העובדה שלפחות במחצית הראשונה, הרוקטס נראו כאילו הם בדרך להפסד. "לא הצלחנו לעשות כלום. למזלנו, ירדנו להפסקה בפיגור של 7 נקודות בלבד. שני המשחקים האחרונים היו קשים מאוד עבורנו", אמר אדלמן.

מאמנה של יוסטון התייחס ליריבה הבאה, לוס אנג'לס לייקרס, בקרב על המאזן הטוב ביותר במערב: "הקבוצה הטובה במערב מגיעה לכאן עם שחקן גדול (קובי בריאנט) ואנחנו צריכים להיערך בהתאם".

גם טרייסי מקגריידי, שקלע 30 מול הבובקאטס, מחכה לקובי וללייקרס. "עכשיו מגיע המבחן האמיתי שיקבע עד כמה אנחנו באמת טובים. נגלה את זה במשך השבוע. המשחק הזה היה מבחן חשוב מאוד עבורנו מבחינה מנטלית, וראינו עד כמה אנחנו חזקים".

שיין באטייה, שקלע 12 והוריד 9 ריבאונדים לרוקטס, התייחס לאופי שגילתה הקבוצה בתחילת המחצית השניה, כשמחקה את הפיגור המביך: "במשחק צמוד, זה מאוד חשוב לעלות במחצית השניה ולהכתיב את הקצב בשתי הדקות הראשונות. זה מה שאנחנו עושים כל העונה. אנחנו נותנים את המכה הראשונה, גורמים לקבוצה היריבה לקחת פסק זמן ומשתלטים על קצב המשחק".

לקראת המשחק מול הלייקרס (ראשון, 21:30 שעון ישראל), יוסטון יכולה להתעודד מהעובדה שפאו גאסול ככל הנראה לא ישחק בגלל הפציעה שלו בהפסד לניו אורלינס. בהיעדרו של אנדרו ביינום, שעדיין לא חזר למגרשים, נראה שיוסטון לא תרגיש יותר מדי את חסרונו של הפצוע שלה, יאו מינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully