וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס המילטון יזנק ראשון במירוץ אוסטרליה

נהגה הבריטי של מקלארן קבע את הזמן הטוב ביותר במוקדמות של המירוץ הראשון העונה בסבב הפורמולה 1. ראייקונן יזנק מהמקום ה-16

פתיחה מצויינת לקבוצת מקלארן הבריטית בסבב הפורמולה 1 שיצא לדרך בסוף השבוע באוסטרליה. לואיס המילטון, נהגה המוביל של מקלארן, יזנק ראשון מהפול פוזישן בין שבת לראשון (06:20 שעון ישראל, שידור ישיר בספורט 5+), אחרי שקבע את הזמן הטוב ביותר במוקדמות. לעומתו, האלוף קימי ראייקונן מקבוצת פרארי יזנק רק מהמקום ה-16, בגלל תקלה טכנית במכונית במוקדמות.

המילטון בן ה-23, בעונתו השניה בלבד בסבב, היה המהיר ביותר על המסלול במלבורן והקדים את רוברט קוביצ'ה, הפולני של ב.מ.וו-סאובר, ב-0:155 שניות. הייקי קובלאינן הפיני, שהצטרף השנה למקלארן במקום פרננדו אלונסו, סיים במקום השלישי והשאיר לפרארי רק את המקום הרביעי בפול פוזישן, ממנו יזנק פליפה מאסה הברזילאי.

כזכור, קבוצת מקלארן שילמה בעונה שעברה קנס של 100 מיליון דולר בגלל פרשת הריגול מול פרארי, וכעת היא הוכיחה שלמרות הכל - היא מתכוונת לדבר חזק גם השנה. המילטון אגב, מחזיק ברקורד מדהים של שבעה פול-פוזישנס ב-18 זינוקים.

ראייקונן סבל מתקלה במשאבת הדלק, ולאנשי קבוצתו היו פלאשבקים ממירוץ מלבורן לפני שנה, אז היו בעיות דומות ברכבו של פליפה מאסה. האלוף לשעבר, פרננדו אלונסו הספרדי שחזר לקבוצת רנו, לא הצליח להתברג בעשיריה הראשונה וייזנק מהמקום ה-11. ב.מ.וו-סאובר חגגה גם היא יום מוצלח במיוחד, כאשר לקוביצ'ה הצטרף ניק היידפלד הגרמני, שיזנק מהמקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully