וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:1 קטן, חילוף מקומות גדול

מנ' יונייטד עלתה בראש הפרמיירליג אחרי ניצחון בתוצאה הנ"ל מול דרבי, והתיקו 1:1 של ארסנל מול בורו. צ'לסי חזק בצמרת עם 0:1 על סנדרלנד

כשנותרו 8 מחזורים לסיום הפרמיירליג, דבר אחד בטוח, הסיומת לליגה הזו הולכת להיות פשוט נפלאה. הערב (שבת) נפתח המחזור ה-30 בעיקר בסימן צ'לסי, שלא מוכנה לוותר על מאבק האליפות, ניצחה בסנדרלנד 0:1 והצהירה על כוונותיה להשתתף בתחרות עד הסיום.

מנצ'סטר יונייטד יצאה גם היא למשחק חוץ מול קבוצת תחתית, דרבי מהמקום האחרון והשיגה גם היא ניצחון בתוצאה זהה, מה שהעלה אותה למקום הראשון בזכות התיקו 1:1 הביתי שהשיגה ארסנל מול מידלסברו. בליברפול המשיך פרננדו טורס להפציץ והפעם כבש את שער הניצחון של קבוצתו, שגברה 1:2 על רדינג.

סנדרלנד - צ'לסי 1:0

צ'לסי שמחה וצהלה אתמול נוכח הגרלת רבע גמר ליגת האלופות, שייעדה לה מפגש כפול מול פנרבחצ'ה והיום חגגו הכחולים גם על המגרש, עם ניצחון חוץ חשוב מול סנדרלנד מהתחתית, אחרי שחזרה לדרך הניצחונות הדחוקים שלה. אחרי הרביעייה של פרנק למפארד בשישייה מול דרבי באמצע השבוע, היום הספיק לקבוצה ממערב לונדון שער של אנגלי אחר.

אותו למפארד העלה כדור קרן בדקה ה-10 וג'ון טרי היה במקום כדי לנגוח את ה-0:1. 80 הדקות הבאות לא בישרו על שערים נוספים בסטדיום אוף לייט, אבל 3 נקודות הן 3 נקודות וצ'לסי חזק בתמונת האליפות.

דרבי-מנצ'סטר יונייטד 1:0

השדים האדומים נחשבו לבאנקר של השבוע לאור העובדה שדרבי היא הקבוצה הגרועה ביותר בתולדות הפרמיירליג, אבל השדים האדומים לא ליקקו דבש עד שהשיגו את 3 הנקודות.

השחקנים של אלכס פרגוסון שלטו במשחק ללא עוררין ובעטו יותר לשער, כריסטיאנו רונאלדו איים שוב ושוב, אבל הוא וחבריו פשוט לא מצאו את הרשת שמאחורי רוי קארול. הצדק הספורטיבי הגיע רק בדקה ה-74. ווין רוני הכניס כדור לרחבה, והפורטוגלי הקדים מגן יריב ובבעיטה העשירית שלו לכיוון שערה של דרבי, סופסוף כבש. עד הסיום חזר המשחק למצב בצורת, אבל יונייטד זכתה בניצחון שהקפיץ אותה לראשות הטבלה.

ליברפול - רדינג 1:2

הקבוצה של רפא בניטז עשתה ניצחון גדול ביום שלישי נגד אינטר בשמינית גמר ליגת האלופות בסן סירו והגיעה במצב רוח מצוין, אבל דווקא האורחת עלתה ליתרון כבר בדקה ה-5, משער של מארק מאטיובסקי הצ'כי אחרי כדור חופשי.

למרות היתרון המפתיע, הרויאלס הצליחו להחזיק בו רק 14 דקות, עד שחאבייר מסצ'ראנו הגיע ועשה שוויון. 3 דקות בתוך המחצית השנייה חזרו העניינים לסדרם כשפרננדו טורס, מי אם לא הוא, עשה מהפך ושוב הוכיח כי הוא החלוץ הנמצא בכושר הטוב בעולם כיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ארסנל - מידלסברו 1:1

התותחנים אירחו באצטדיון האמירויות את החבורה השורדת של גארת' סאותגייט. החבורה של ארסן ונגר מזגזגת לאחרונה. מחד, באירופה היא עושה חיל, עברה את אלופת אירופה העייפה, מילאן, בשמינית הגמר וכעת היא ניצבת כפייבוריטת במפגש הכפול נגד ליברפול. אלא שמה שמספיק נגד הישישים האיטלקים, כנראה רחוק מלהיות מספיק בליגה. לאחר ארבעה ניצחונות רצופים, הגיעה סדרה של שלוש תוצאות תיקו, שקירבו את היונייטד וצ'לסי. התיקו מול מידלסבורו גרם לשוויון בצמרת, ואמנם התותחנים עם אותו מספר נקודות כמו ליונייטד, אך ירדו למקום השני בטבלה בשל יחס שערים פחות טוב משל השדים האדומים.

התותחנים שלטו לחלוטין במשחק ובעטו ללא הרף אל עבר שערו של מרק שוורצר, אבל עמנואל אדבאיור ו-ואן פרסי לא מצאו את הרשת. בדקה ה-24 האורחים הדהימו את האוהדים באצטדיון האמירויות כשג'רמי אלדייר כבש את ה-0:1. הלחץ של ארסנל גבר ככל שנקפו הדקות, ובדקה ה-86 שוערה מרק שוורצר הפך לאדם המתוסכל על כר הדשא. האוסטרלי ניסה להדוף כדור קרן, אך הכדור פגע בכתפו וחדר לשערו הוא. שחקן מידלסבורו, מידו, איבד את הראש והורחק אחרי פגיעה בגאל קלישי. בדקות הסיום, נסיונותיה של ארסנל לבצע מהפך עלו בתוהו.

פורטסמות-אסטון וילה 0:2

מוקד המתח בליגה האנגלית מתרכז בקרב על האליפות ובזה נגד הירידה, אפילו במאבק בין שתי הקבוצות מליברפול על המקום הרביעי, אבל אסור לשכוח את המלחמה על גביע אופ"א ופומפי השיגה היום 3 נקודות מאוד חשובות מול קבוצה לה רצונות דומים לשלה. ג'רמיין דפו, שכל כך נהנה לשחק עבור הארי רדנאפ, כבש את הראשון כבר בדקה ה-11 והקפיץ את הקהל בפראטון פארק ושער עצמי של נייג'ל ריו קוקר בדקה ה-39 הכפיל ולמעשה חתם את תוצאת המשחק. בזכות הניצחון חלפה פורטסמות על פניה של וילה.

וסטהאם - בלקבורן 1:2
לווסטהאם: דין אשטון 39, פרד סירס 81. לבלקבורן: רוקה סנטה קרוז 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully