וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "זו לא הגרלה קלה"

מנג'ר צ'לסי אברהם גרנט אינו ממעיט בערך פנרבחצ'ה, יריבתו בצ'מפיונס. בליברפול וארסנל מרירים, בשאלקה מתלהבים כמו ילד קטן

הגרלת רבע גמר ליגת האלופות נערכה ביום שישי, בניון שבשוויץ. צ'לסי, קבוצתו של אברהם גרנט, קיבלה את פנרבחצ'ה. המשחק הראשון מבין השניים בהתמודדות ייערך באיסטנבול.

"כל משחק ברבע גמר ליגת האלופות לא קל", אמר מנג'ר צ'לסי אברהם גרנט על ההגרלה. "פנרבחצ'ה שיחקה טוב מאוד נגד סביליה, ואנחנו יודעים שארסנל הפסידה בסביליה. זאת לא הגרלה קלה, אבל המטרות שלנו נשארו כמות שהן". גרנט גם שלח עקיצה קטנה לעברו של ז'וזה מוריניו: "אף פעם לא הגענו עדיין לשלב הגמר. זו המטרה שלנו בשנים הקרובות, בתקווה לעשות את זה בהקדם האפשרי".

עוד לפני ההגרלה, מנהל הקבוצה, פיטר קניון, גיבה את המנג'ר: "המצב לא השתנה. החתמנו את גרנט על חוזה לארבע שנים. כולם יודעים שבכדורגל אי אפשר להבטיח ניצחונות, אבל יש לנו את כל הביטחון בצוות המקצועי והשחקנים. אני חושב שאנחנו יכולים להמשיך להתקדם איתו. הקבוצה שלנו חזקה מאוד ויש לנו סיכוי לזכות בצ'מפיונס".

מן העבר השני, סגן נשיא פנר, נסט ילכין, מתכנן הפתעה: "תהיה אווירה נהדרת בלונדון, אבל גם לנו יש מוטיבציה גדולה. רק לאחרונה הדחנו את סביליה. אנחנו יודעים שצ'לסי לא הצליחה בשנים האחרונות בצ'מפיונס ליג, כך שזו יכולה להיות התמודדות מעניינת. צ'לסי יודעת להגן טוב מאוד, כך שאנו חייבים להבקיע באיסטנבול, זו נקודת המפתח מבחינתנו".

ליברפול וארסנל מרירות

ארבע קבוצות אנגליות השתתפו בהגרלת רבע הגמר. הסיכוי שכל אחת מהן תוגרל נגד יריבה ממדינה אחרת היה קטן. השתיים שזכו לבסוף בכבוד המפוקפק לא לצאת מהאי, הן ליברפול וארסנל, שישחקו זו נגד זו, על הזכות לשחק בחצי הגמר בין המנצחת בהתמודדות בין צ'לסי ופנרבחצ'ה. המשחק הראשון ייערך באצטדיון האמירויות.

המנהל המקצועי של ליברפול, ריק פרי, היה מאוכזב מאוד והוא לא ניסה להסוות זאת: "קיווינו לא לפגוש יריבה אנגלית, אבל הסיכוי שקרב כל אנגלי לא יוגרל, היה קטן מאוד. לפחות נחסך מאיתנו ה'טיול' לטורקיה. יש לנו משחק ליגה נגד ארסנל בין שני משחקי רבע הגמר, כך שנפגוש אותם שלוש פעמים תוך פרק זמן קצר. זה יהיה מעניין. אני לא סבור שמי מהמנג'רים יוכל לשלוף שפנים מהכובע".

"בשמינית הגמר קיבלנו את האלופה, וכעת את הפיינליסטית", אמר מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר. "היינו חזקים מספיק כדי להדיח את מילאן, כך שיש לנו גם הכוח לעשות זאת מול ליברפול". גם ונגר נחמץ קמעה מההגרלה: "האידיאל היה מבחינתי לשחק נגד קבוצה זרה, כי הרי זהו מפעל אירופי, אבל אני מוכן לכל קבוצה שתבוא. אנחנו נחושים ביותר לעבור עוד שלב".

במנצ'סטר ורומא נדהמו מההגרלה

נסתרות הן דרכי ביצי ההפתעה. רצה הגורל וזימן שוב מפגש ברבע הגמר בין מנצ'סטר יונייטד ורומא. תקציר הפרקים הקודמים: בשנה שעברה גברו האיטלקים 1:2 בבית, במשחק הגומלין הם חטפו את התבוסה הגדולה ביותר שלהם באלופות, 7:1 באולד טראפורד. השנה, שתיהן שוב נפגשו במסגרת הבתים. מנצ'סטר ניצחה בביתה 0:1, ברומא נפרדו הקבוצות ב-1:1. המנצחת בהתמודדות תשחק נגד המנצחת בין ברצלונה ושאלקה.

"הייתה לי תחושה חזקה שנקבל בהגרלה קבוצה אנגלית", אמר סר אלכס פרגוסון, מנג'ר היונייטד. "זה מדהים שנשחק שוב נגד רומא, שש פעמים בתוך שנה. זה יהיה מפגש מרתק כי אנחנו יודעים הרבה מאוד עליהם והם עלינו.

"כמובן, שלבד מהמשחק, מה שהכי מדאיג אותי זה מה יקרה עם הקהל. כולם זוכרים את הסצינות המכוערות מהמשחק בשנה שעברה באולימפיקו. העונה, בשלב הבתים, האבטחה הייתה כבדה וטובה יותר, אבל כעת יגיעו הרבה יותר אוהדים שלנו. בסופו של דבר אני חושב שתהיה התמודדות נהדרת".

רומא עשתה ככל שביכולתה, מאז אותו הפסד מביש, הן בזירה האירופית והן באיטליה כדי להוכיח שהתוצאה באולד טראפורד הייתה חריגה ביותר. כזכור, בשמינית הגמר התגברה הקבוצה של המאמן לוצ'יאנו ספאלטי על ריאל מדריד הגדולה, עם ניצחון 1:2 בבית ובחוץ.

"הם יריב חזק מאוד", אישר ספאלטי. "כולם נדהמו מההגרלה. אבל מנקודת המבט שלי יותר קשה לקבל יריב שלא מכירים. אנחנו זוכרים את התבוסה במנצ'סטר. זה עזר לנו על ידי כך שזה ביגר אותנו. כעת זה הזמן לשים דברים במקום. הם אולי יותר חזקים מאיתנו, אבל לדעתי יש לנו סיכוי של חמישים אחוז לעבור ולהגיע לחצי הגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

שאלקה מתרפסת בפני הענק הספרדי

ברצלונה בטח שלא יכולה להרגיש 'מקופחת' מן ההגרלה. היא וצ'לסי קיבלו את שתי ההפתעות של רבע הגמר, שתי הקבוצות שלא הרבה סיכויים ניתנו להן בתחילת הדרך שיגיעו עד לשמונה הגדולות. בארסה מתקשה מאוד בליגה, אבל זכייה בליגת האלופות, שנתיים אחרי הניצחון נגד ארסנל, תהווה פיצוי נאה לאוהדיה. שאלקה תארח את המשחק הראשון בפלטינס ארינה, בגלזנקירשן.

מגינה הצרפתי של סגנית אלופת ספרד, ליליאן תוראם, סבור שלו ולחבריו תהיה בעיה גדולה אם הם יקלו ראש בסגנית אלופת גרמניה. "אם הם הגיעו עד הלום, זה אומר שהם קבוצה טובה. קל לומר שההגרלה הייתה טובה עבור ברצלונה, אבל אנו חייבים מאוד להיזהר.

"אני חושב שאנחנו חייבים לנצח את שני המשחקים, בבית ובחוץ. האמת היא שאני לא מכיר את שאלקה, מלבד העובדה שהם משחקים בליגה הגרמנית, שהיא מאוד חזקה. אני מבין שזה נורמלי לדבר על ההגרלה, אבל אנחנו צריכים להתרכז במשחק שיש לנו ביום ראשון בליגה נגד אלמריה".

בשאלקה מתנהגים כמו ילדים קטנים שקיבלו צעצוע גדול, אליו ייחלו זה שנים רבות. אם המאמן והמנהל המקצועי מתרפסים בקלות גמורה רגעים ספורים אחרי ההגרלה, קשה לראות את הקבוצה הגרמנית עושה את ההעפלה המיוחלת מצידה.

"קיבלנו הגרלה קשה מאוד", אמר מאמן שאלקה, מירקו סלומקה. "זה אתגר עצום עבורנו. כמובן שזו תהיה גם חוויה גדולה עבור האוהדים שלנו בגלל שכל שחקן בברצלונה הוא סופרסטאר. אנחנו צריכים לעשות תוצאה טובה במשחק הראשון שייערך בבית שלנו כדי לצאת לגומלין עם מקדמה טובה".

המנהל המקצועי של המועדון מגלזנקירשן, פיטר פיטרס, בחר לשבח את ההגרלה: "המשחק נגד פורטו היה אבן דרך בדרכו של המועדון, אבל ההתמודדות נגד ברצלונה זו התגשמות של חלום עבורנו. עבורי, ברצלונה היא ראשונה, עוד לפני ריאל מדריד, בענייני תדמית ושיווק. המועדון והאוהדים תמיד רצו לשחק נגד כזו קבוצה מהטופ העולמי, כך שאנו שמחים על ההזדמנות שנפלה בחלקנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully