וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: הפועל ירושלים לא מצליחה להתאושש

מוליכת הטבלה סיימה בתיקו שלישי ברציפות עם 1:1 מול אשקלון, שנעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. בית"ר/שמשון ת"א-בני ג'דידה 3:0

המחזור ה-25 בליגה הארצית נפתח אתמול (שישי) אחר הצהריים, כשמוליכת הטבלה, הפועל ירושלים, המשיכה לאבד גובה. ירושלים סיימה רק ב-1:1 מול הפועל אשקלון,במשחקה השלישי ברציפות ללא ניצחון, אבל למזלה, השנייה בטבלה, עירוני קרית אתא, לא הצליחה לצמק את הפער בצמרת לשלוש נקודות לאחר שהפסידה 1:0 למכבי כפר קנא. טירת הכרמל רשמה ניצחון חשוב בתחתית עם 1:2 על השקמה/רמת חן, והפועל מרמורק איבדה שתי נקודות עם 0:0 מאכזב מול האחרונה הפועל כפר שלם.

הפועל אשקלון - הפועל ירושלים 1:1

האשקלונים של שייע פייגנבוים סוף סוף נעצרו אחרי שלושה ניצחונות רצופים שהקפיצו אותם עד המקום החמישי, וגם מנגד הם מצאו קבוצה מאוכזבת, שלא הצליחה לנצח זה המשחק השלישי ברציפות. דור הלוי העלה את האורחים מירושלים ליתרון בדקה ה-18, אבל בדקה ה-70 השוותה אשקלון מרגלי אלון אברמוביץ', ושלחה את הקבוצה של לופא קדוש הביתה מאוכזבת.

בית"ר/שמשון תל אביב - הפועל בני ג'דידה 3:0

התל אביבים, שהגיעו למשחק עם המון מומנטום מהגביע, שם העיפו את בני יהודה, קיבלו סטירת לחי מצלצלת דווקא בבית. איל ארשיד העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה הראשונה של המשחק, ומיכה שושן קבע 0:2 במחצית השניה, בדקה ה-71. מוחמד שעבן קבע את התוצאה הסופית בדקה ה-88, והחזיר את קבוצתו אל המקום השני בליגה, שמוביל לעלייה לליגה הלאומית.

משחקים נוספים

מכבי כפר קנא - עירוני קרית אתא 0:1

בעירוני קרית אתא הרגישו איך המומנטום בצמרת משתנה ושהפער מצטמצם, אבל שער עצמי של אורן פלאש בדקה ה-75 נתן למקומיים את הניצחון.

סקציה נס ציונה - הפועל בני טמרה 2:0

רמי עזיז (24) ו-וואג'די אבו יונס (80) כבשו את שני השערים לזכות האורחים, שמרחיק אותם מהקו האדום ונותן להם מעט אוויר לנשימה.

השקמה/רמת חן - עירוני טירת הכרמל 2:1
לטירת הכרמל: איציק זעפרני 8, חומי לוי 90. להשקמה: איציק לוי 80

הפועל מרמורק - הפועל כפר שלם 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully