וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-בני יהודה: דו-קרב באי המתים

אחרי ההפסד בדרבי והניצחון בגביע, הפועל ת"א תנסה לצבור עוד 3 נקודות יקרות מול בני יהודה מחר ב-17:00. אבוטבול יפתח ע"ח טל חן

הפועל ת"א ערכה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המפגש מחר (שבת 17:00) מול בני יהודה, קרב תחתית חשוב וגורלי עבור שתי הקבוצות. ניצחון יקנה לקבוצה אוויר לנשימה ואילו הפסד יסבך אותה במאבקי תחתית לא פשוטים. גוטמן יערוך שינוי קל בהרכב שפתח במשחק הדרבי האחרון ושי אבוטבול יפתח בהרכב הראשון על חשבונו של טל חן. דמיטאר טלקייסקי ושלומי ארבייטמן, שלא פתחו במשחק האחרון מול הפועל באר שבע, יפתחו במקומם של ראובן עובד ופאביו ג'וניור שיחזרו לספסל.

גליל בן שאנן, שסובל ממתיחה בשריר המפשעה, לא ערך הבוקר אימון, אך הוא צפוי להיות כשיר למשחק מחר. "ברור לנו שאנחנו חייבים את הניצחון מחר, אנחנו נעשה הכל בכדי לנצח", אמר אחד השחקנים במועדון. לפני תחילת האימון ערך גוטמן אסיפה לשחקנים והראה להם את משחק הדרבי האחרון בו הפסידו 2:1, "אני רוצה שתראו שלמרות הדקות הטובות שנתנו בהתחלה, הפסדנו כי איבדנו ריכוז, אסור שזה יקרה מחר, חייבים לשמור על ריכוז", גוטמן הדגיש לשחקנים את חשיבות הניצחון במשחק מחר ואמר, "אין מקום לטעויות".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, שי אבוטבול, ביבראס נאתכו, דימיטאר טלקייסקי, ברוך דגו ושלומי ארבייטמן.

הזדמנות אחרונה, אבל באמת הפעם

בצל ההכנות לקראת ההתמודדות הגורלית מחר (שבת, 17:10, בלומפילד), נגד הפועל תל אביב, ערכה הבוקר הנהלת בני יהודה ועדת משמעת פנימית והחליטה לקנוס מספר שחקנים על התנהגות לא ראויה במהלך השבוע שעבר. הקשר הגנאי אימורו לוקמן נקנס בחמשת אלפים ש"ח, על השתוללותו אחרי שהוחלף במשחק הגביע מול רמת השרון, הקשר אלי אברבנל נקנס גם הוא בחמשת אלפים ש"ח, על כך שהתנהג בצורה לא ראויה כלפי חברו, הקשר עוז ראלי במשחק מול הפועל קרית שמונה. ראלי עצמו נקנס באלף שקלים על התקרית עם אברבנל באותו המשחק.

הבוקר סיימו הזהובים את ההכנות לקראת משחקם מול האדומים. המגן הפצוע, סאלם אבו סיאם, יעדר מהסגל ואת מקומו, ימשיך למלא עוז ראלי. הבלם מילאן מרטינוביץ' החלים כמעט לגמרי ממחלתו וצפוי לשחק. גם הקשר עידן מליחי החלים מהפגיעה בקרסולו וצפוי לפתוח בהרכב.

ההתלבטות היחידה של המאמן אלי כהן לפי שעה היא לגבי איוש עמדת הקשר האחורי. בנוסף למליחי שיפתח בהרכב, אמור כהן לבחור אחד מבין שלושת הקשרים האחוריים: אימורו לוקמן, הרוויה קובצ'ביץ' ולירוי צעירי. על פי התרגול באימון המסכם נראה כי לקובצ'ביץ' יש עדיפות על פני שני האחרים. החלוץ משה ביטון צפוי לפתוח כחלוץ יחיד. הבעלים חזי מגן אמר אמש במסגרת ארוחת הגיבוש עם קבוצת הוותיקים: "בני יהודה זה מועדון שיש לו עבר מפואר וחייב שיהיה לו גם עתיד".

זוכרים את ניקולאי קודריצקי

מועדון בני יהודה ערך הבוקר במגרש בשכונת התקווה את האזכרה השנתית לזכרו של חלוץ הקבוצה, ניקולאי קודריצקי שנהרג בתאונת דרכים מחרידה, במלאות 14 שנים למותו. כבכל שנה מקיימת האגודה טקס אזכרה בהשתתפות אשתו של קודריצקי וביתו הקטנה. בטקס נכחו שחקני הקבוצה הבוגרת, ילדי מחלקת הנוער וכן אוהדים רבים שבאו לחלוק כבוד לקודריצקי.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ' (יאיר אזולאי ), זאב חיימוביץ', עוז ראלי, עידן מליחי, הרוויה קובצ'ביץ' (אימורו לוקמן), אלי אברבנל (אלירן עטר), סדריק ברדון, אסי בלדוט ומשה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully