וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר האלופות: ארסנל-ליברפול, רומא-מנצ'סטר יונייטד

האדומים יפגשו את התותחנים, השדים יקבלו צ'אנס לשחזר את ה-1:7, בארסה נגד שאלקה, צ'לסי וגרנט מול פנרבחצ'ה. אופ"א: באיירן-חטאפה

שמונה מועדונים מתוחים התכנסו הצהריים (שישי) בשווייץ להגרלת רבע גמר ליגת האלופות. ארבע אנגליות (מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, צ'לסי וליברפול) לצד ספרדיה אחת (ברצלונה), גרמניה אחת (שאלקה 04), איטלקיה אחת (רומא) ואפילו טורקיה חביבה (פנרבחצ'ה), כולן המתינו במצב של ציפייה מתוחה.

בניגוד לשלבים הקודמים, ההגרלה הזאת היתה פתוחה לגמרי ללא שום הגבלות על מפגש של שתי קבוצות מאותה הליגה או אותו הבית. מחזור המשחקים הראשון ייערך ב-1 וב-2 לאפריל והגומלין ייערך שבוע לאחר מכן. בנוסף להגרלת רבע הגמר, גם הגרלת חצי הגמר נערכה כך שכל קבוצה יודעת כעת מי היריבות הפוטנציאלית שלה בחצי הגמר.

את הדרבי האנגלי קיבלנו על ההתחלה כאשר ארסנל הגרילה את ליברפול של יוסי בניון. המשחק הראשון ייערך באיצטדיון האמירויות. מי מהן שתגיע לחצי הגמר תפגוש שם את צ'לסי של אברהם גרנט או את פנרבחצ'ה המפתיעה, שתארח את צ'לסי במשחק הראשון.

ברצלונה קיבלה את ההגרלה הנוחה ביותר אולי כאשר היא תפגוש את שאלקה 04 הגרמנית. המשחק הראשון ייערך בגלזנקירשן ואם הקבוצה של רייקארד תשכיל לעבור, היא תפגוש בחצי הגמר את מנצ'סטר יונייטד או את רומא, שייפגשו לדו-קרב כאשר כל העולם עדיין זוכר את ה-1:7 המדהים של מנצ'סטר על רומא לפני שנה. ראוי לציין שגם השנה רומא ומנצ'סטר נפגשו כבר בשלב הבתים. המשחק הראשון בין השתיים ייערך באולימפיקו.

אצלנו אין אנגליות

גם אצל האח הקטן, ויש שיאמרו, המיותר של ליגת האלופות, גביע אופ"א, התקיימה היום הגרלת שלב רבע הגמר. בניגוד למפעל הבכיר, בגביע אופ"א אין אפילו נציגה אנגלית אחת לרפואה בין 8 האחרונות שנותרו וכבודו של האי הבריטי כולו מונח על הכתפיים החסונות של שחקני ריינג'רס הסקוטית.

שבע הקבוצות הנוספות שהעפילו למעמד רבע הגמר הן: ספורטינג ליסבון, זניט סט. פטרסבורג, באיירן מינכן, פיורנטינה, לברקוזן, איינדהובן וחטאפה, שכזכור, הפסידה בביתה 2:1 להפועל תל אביב אך לפני כמה חודשים. משחקי רבע הגמר ייערכו ב-3 לאפריל והגומלין ייערך שבוע לאחר מכן.

הפייבוריטית הברור לזכות בטורניר, באיירן מינכן, תתמודד מול חטאפה כאשר המשחק הראשון יהיה בגרמניה, הגרמנית השניה, לברקוזן, תארח במשחק הראשון את זניט סט. פטרסבורג. שתי המנצחות ברבעי הגמר הללו ייפגשו בחצי הגמר.

ריינגרס הסקוטית תפגוש את ספורטינג ליסבון, המשחק הראשון יתקיים באייברוקס ומי מהן שתעלה לחצי הגמר תפגוש שם את פיורנטינה או את פ.ס.וו איינדהובן, שיפגשו ביניהן תחילה בפירנציה ולאחר מכן בהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully