וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-כפר סבא: שחקניו של אוחנה מאיימים שלא ירוצו לקהל

הירוקים מהשרון טוענים שקריאות האוהדים נגדם יוצרות לחץ. חניכיו של חזן זוכרים היטב את המשחק הקודם. ראובן: "נשיג תוצאה טובה"

מ.ס. אשדוד תארח ביום שבת (19:30, אצטדיון הי"א) את הפועל כפר סבא כאשר השחקנים לא שוכחים את המשחק הקודם בין שתי הקבוצות. אז כזכור, הובילה אשדוד 0:2 אחרי עשר דקות, אך נוצחה לבסוף 4:2. הניצחון 0:3 על מכבי פתח תקווה בשבוע שעבר נתן הרבה בטחון לשחקני אשדוד ובמועדון ירצו להמשיך את המומנטום החיובי על מנת להמשיך את מסע ההיחלצות מהתחתית הבוערת. באשדוד המשיכו גם השבוע את העבודה המנטלית עם השחקנים וגם היום נערכה אסיפה עם היועץ המנטלי בתום האימון המסכם.

סגל חסר מאוד יעמוד לרשותו של המאמן אלון חזן. הבלם ודראן יישה וכן הקשרים, ז'אן ז'אק גוסו גוסו ואחמד קאסום, יעדרו עקב השעיה בגין צבירת כרטיסים צהובים. גם החלוץ הוותיק שי הולצמן, עדיין פצוע ולא ייכלל בסגל של חזן למשחק. על פי התרגול באימון הבוקר נראה כי כריסטיאן גונזאלס ואדיר טובול יתופקדו כבלמים כאשר רחמים צ'קול צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי. אפשרות נוספת היא שמאור זוהר יתופקד כבלם לצידו של גונזאלס, כאשר אדיר טובול יתופקד כרגיל כמגן שמאלי. ניר נחום עשוי לפתוח בקישור על חשבונו של קאסום שייעדר. עידן שריקי ודימיטאר מקרייב ימשיכו לשתף פעולה בחוליית החוד.

"אין ספק שהניצחון האחרון הוסיף הרבה ביטחון לשחקנים ונותן לנו הרבה תקוות לקראת ההמשך", אמר המגן ליאור ראובן. "חשוב שתהיה המשכיות במשחק הקרוב שיהיה קשה מאוד. אני מאמין שנשיג תוצאה טובה. מה שהיה בתחילת העונה היה, תמיד זוכרים את הסוף. אם ניתן פיניש טוב אז ישכחו את כל המשחקים הלא טובים שהיו באשדוד בתחילת העונה".

הרכב משוער: סמי אג'יי, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול (מאור זוהר), רחמים צ'קול (אדיר טובול), משה אוחיון, יוסי אופיר, דוד רביבו, ניר נחום, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

נתק בכפר סבא בין השחקנים לקהל

שחקני הפועל כפר סבא לא מתכוונים לשתף פעולה עם הקהל, אם הקללות נגדם יימשכו. כזכור, המתיחות המחודשת בין האוהדים לשחקנים החלה ביום שלישי, לאחר שחלקם בחר להתעלם מהקהל בסיום המשחק, במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, מול עירוני ראשון לציון.

"לא נרוץ לקהל, הוא חזר לקלל", אמרו שחקנים בקבוצה לאחר המשחק. השחקנים טענו כי האוהדים קיללו את השוער אוהד לויטה, הבלם לירון זרקו ושחקנים נוספים. "הם גמרו איתנו, בושה איך שהם מתנהגים. מקללים ואחר כך מצפים שנודה להם", אמרו אז. לקראת המשחק הקרוב אמרו: "במידה והקריאות יימשכו גם באשדוד, ההחלטה תישאר בתוקף. לא נרוץ לקהל בסיום. הקללות רק יוצרות לחץ וזה אל בריא לנו".

הקשר מאור מליקסון אמור לפתוח בהרכב של אלי אוחנה במשחק באשדוד (שבת, 19:30). בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת שמפגין הקשר באימונים. המגן לירודיאו גונזלבאש, שייעדר שלושה שבועות לפחות בעקבות מתיחה ברצועה הפנימית של הברך, יישב ביציע. בקבוצה חוששים מאוד מהפציעה של הברזילאי משום שהוא תומך בהתקפה. עידן שום צפוי להחליף אותו בעמדת המגן השמאלי. אלירן סיימון ויעוזה אבובקרי יפתחו בעמדת הקישור האחורי. אוחנה מתלבט בין גיל קין ללירון זרקו בעמדת הבלם. האחרון בישל את שער השיוויון של הקבוצה במחזור האחרון ונראה כי יפתח בהרכב. דגלאס דה סילבה, שלא שיחק במחזור הקודם בשל הרחקה, יחזור להרכב.

הרכב משוער: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו (גיל קין), עידן שום; יעוזה אבובקרי, אלירן סיימון, בן לוז, ג'יזרמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, ביל גונזאלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully