וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבר יש לבני יהודה. ועתיד?

13.3.2008 / 22:25

שחקני בני יהודה השתתפו בארוחה חגיגית עם שחקני קבוצת הוותיקים, שניסו לספק השראה. מחר תיערך האזכרה השנתית לניקולאי קודריצקי

בני יהודה קיימה אימון הערב (חמישי), לקראת משחק התחתית הגורלי מול הפועל תל אביב בשבת. הבלם מילאן מרטינוביץ' החלים ממחלה ושב להתאמן, גם הקשר עידן מליחי החלים מהפציעה ברגלו והוא צפוי לפתוח בשבת. מי שלא יהיה בסגל בשבת הוא המגן הפצוע סאלם אבו סיאם. על פי התרגול הערב, נראה כי עוז ראלי ימשיך למלא את מקומו של אבו סיאם באגף שמאל של ההגנה.

בתום האימון נערכה הערב ארוחת ערב משותפת לקבוצת הבוגרים יחד עם קבוצת הוותיקים של בני יהודה, המתכוננת לטורניר הוותיקים, בשבוע הבא. את הארוחה אירגנו דדו כהן, מנהלה של קבוצת הוותיקים, יחד עם הבעלים חזי מגן.
בסגל הקבוצה הוותיקה אפשר למצוא מספר שחקני עבר מפורסמים, כמו השוער יעקב אסייג, המשמש כמאמן השוערים של הקבוצה הבוגרת, הבלם המצוין יורם אורנשטיין, הקשרים יוסי מדר, סהר מזרחי ורוני "במבי" מאיר וכמובן את עוזר המאמן, החלוץ חזי שירזי.

בארוחת הגיבוש שנערכה במועדון השחקנים בשכונת התקווה אמר הבעלים חזי מגן: "בני יהודה זה מועדון שיש לו עבר מפואר וחייב שיהיה לו גם עתיד". מאמן קבוצת הוותיקים יעקב רודיק, איחל בהצלחה לשחקני הקבוצה הבוגרת לקראת ההתמודדות מול האדומים בשבת: "כולנו נהיה מאחוריכם בשבת, אנחנו מקווים שהשיחה וגם הארוחה עם שחקני העבר תיתן לכם מוטיבציה לקראת המשחק בשבת".

זוכרים את ניקולאי קודריצקי

הקפטן אסי בלדוט לא הסתיר את התרגשותו : "יש כאן כמה ותיקים שעוד הספקתי לשחק איתם כשעליתי לבוגרים. אני אישית התרגשתי מאוד לראות את כל החבר'ה הוותיקים ואני בטוח שזה מחלחל גם לשאר שחקני הקבוצה. אני מקווה שנבוא ונעשה את העבודה מול הפועל בשבת. אנחנו חייבים לנצח כדי להתחיל את מסע ההישארות שלנו בליגת העל".

מחר ( יום שישי, 10:00), יערוך מועדון בני יהודה את טקס האזכרה השנתי לזכרו של החלוץ ניקולאי קודריצקי, 14 שנים לאחר מותו בתאונת דרכים מחרידה. קודריצקי היה אחד הזרים האהובים ביותר על אוהדי הקבוצה והמועדון מקפיד לקיים בכל שנה את טקס האזכרה לזכרו. הטקס יערך במגרש בשכונת התקווה ויטלו בו חלק: הנהלת המועדון, שחקני הקבוצה הבוגרת, ילדי מחלקות הנוער וכן אוהדי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully