וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אולימפיאקוס ניצחה בקובנה

היוונים ניצחו את ז'לגיריס 52:61, הליטאים לא יהיו בשלב הבא. גם פילזן ובלאט בחוץ אחרי 83:79 מול פרטיזן. פנאתינאייקוס גברה על סיינה 76:77

שלושה משחקים נערכים הערב (חמישי) במסגרת היורוליג בנוסף למשחקה של מכבי ת"א מול ריאל מדריד. בבית ו' של מכבי ת"א, אולימפיאקוס יצאה למשחק חוץ מול ז'לגיריס והצליחה לחזור מליטא עם 52:61 שהעלה אותה למקום השני בטבלה על חשבון מכבי ת"א. בבית ד' פרטיזן בלגרד ניצחה 79:83 את אפס פילזן של דייויד בלאט והותירה אותה במקום האחרון בבית. באותו בית, פנאתינאייקוס גברה על סיינה 76:77

ז'לגיריס קובנה - אולימפיאקוס 56:52 (27:28)

הרבע הראשון היה מתחת לכל ביקורת, כאשר על כל סל של אחת מהקבוצות, הגיעו משהו כמו 3 איבודי כדור. עד לסיומו שתי הקבוצות הצליחו לייצר 22 נקודות ביחד, שהתחלקו בצורה שנתנה לאורחים מיוון יתרון 9:13 בתום הרבע. המשחק הצמוד נמשך עד למחצית כאשר התצורה ההתקפית השתפרה במעט, אבל רק במעט. בסיום המחצית - 27:28 לז'לגיריס.

עם פתיחת הרבע השלישי הליטאים הצליחו לפתוח פער מינמלי של 4-5 נקודות, לא עניין של מה בכך במשחק בו כל סל מגיע לאחר מאמץ ניכר. שתי הקבוצות נותרו צמודות ממש עד לסיום הרבע הרביעי אז חניכיו של יאנאקיס הצליחו לייצר את הריצה שהכריעה את המשחק. בסה"כ ז'לגיריס קלעה רק 9 נקודות ברבע הרביעי.

לין גריר היה הקלע הבולט במשחק כולו עם 14 נקודות. מארק ג'קסון הוסיף 11 משלו, בורוזיס תרם 9 ורודריק בלקני 8. אצל ז'לגיריס מאצ'יליוס היה הקלע הבולט עם 10, כן, אתם קוראים נכון, 10 נקודות.

בית ד'

אפס פילזן - פרטיזן בלגרד 79:83 (38:29)

פרטיזן בלגרד הגיעה לאיסטנבול והנחילה לאפס פילזן של דייויד בלאט הפסד ביתי צורם במיוחד 79:83. חניכיו של המאמן הישראלי לא ממש היו במשחק למן הדקה הראשונה, אבל את הרבע הראשון הם עוד סיימו בפיגור מינימלי של 24:19. ברבע השני שתי הקבוצות התקשו לייצר משהו שדומה לכדורסל והמחצית הסתיימה כאשר האורחים ביתרון של 9 נקודות - 29:38.

ברבע השלישי פרטיזן נזכרה שיש לה מוניטין של קבוצה שיודעת לקלוע והחלה להפציץ על הראש של הטורקים האומללים. לא פחות מ-30 נקודות ספגה ההגנה של בלאט ברבע הזה וכאשר הגיעו 10 הדקות האחרונות של המשחק ההפרש כבר צמח לאזור ה-20 נקודות. ברבע האחרון פילזן עשתה קאמבק מרשים וכמעט הצליחה להשוות אבל בסוף הסרבים יצאו כשידם על העליונה. ניקולה פקוביץ' הוביל את המנצחים עם 22 נקודות, טריפקוביץ' הוסיף 12 ומילנקו טפיץ' תרם 11, אצל פילזן רק סקוני פן הגיע לעבודה וסיים עם 33 נקודות. ההפסד השאיר את פילזן במקום האחרון בבית עם סיכוי מינמלי להעפיל לשלב הבא

פנאתינאייקוס - סיינה 76:77 (45:43)

המותחן של מכבי ת"א מול ריאל מדריד לא היה המשחק הצמוד היחיד ביבשת. אלופת אירופה אירחה בביתה את אלופת איטליה למפגש שהוכרע על חודה של נקודה. הפתיחה היתה דווקא של האורחים שנכנסו למשחק מהר וסגרו את הרבע הראשון עם יתרון של 10 נקודות - 17:27. היוונים הקשוחים החלו להילחם חזרה ועד למחצית הצליחו לקזז את הפער לשתי נקודות בלבד - 43:45 לסיינה בתום 20 דקות.

עד לסיום המשחק אף הקבוצה לא הצליחה לפתוח פער ולברוח לשניה פאו סיימה אתא הרבע השלישי ביתרון מינימלי אותו היא הצליחה לשמר עד לסיום. מייק באטיסט הוביל את היוונים עם 18 נקודות, ספאנוליס הוסיף 13 ושאראס סיים עם 12 נקודות. את סיינה הובילו בוטסי ת'ורנטון וקשישטוף לאברינוביץ' עם 19 נק' כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully