וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אי אפשר להשוות אותי להנרי שהיה בארסנל"

בברצלונה מתחילים לאבד את הסבלנות, הצרפתי מנסה להסביר: "בעבר שיחקתי בתפקיד אחר". ריאל מדריד רוצה את לואיס פביאנו

לא קשה להבחין שמשהו לא עובד כמו שצריך אצל תיירי הנרי. חלוץ הרכש של ברצלונה הוא אחד מהאכזבות הגדולות של השנה, ועל אף שמדי פעם הוא מצליח בהבלחות קצרות להזכיר לנו איזה פוטנציאל טמון לו ברגליים, רבים מהאוהדים בקאמפ נואו מתלוננים על יכולתו החלשה, על אי ניצול הפוטנציאל שלו, כשעיקר הטענות מופנות לבעיות האישיות בחייו הפרטיים.

"ראיתי את הבת שלי רק חמש פעמים בשמונת החודשים האחרונים, וזה משהו בלתי אפשרי מבחינתי", מספר הנרי על הסכסוך בינו לבין אשתו לשעבר, "אבל זה לא קשור לברצלונה".

"אי אפשר להשוות אותי להנרי שהיה בארסנל", המשיך הצרפתי, "שיחקתי שם שמונה שנים, והוצבתי בתפקיד אחר. אבל שיהיה ברור, אני לא מבקש מהמאמן שיעביר אותי לאגף השמאלי ובטח שאני לא מתלונן".

בינתיים בבארסה מתחילים להשלים עם העובדה שהקבוצה איבדה שוב את תואר האליפות, ובהנהלה מתחילים להתכונן לעונה הבאה. עיתון בקטאלוניה מפרסם היום כי בבארסה מתכננים מהפכה נוסח באיירן מינכן.

השאיפה הראשונה של המנהל הטכני צ'יקי בגיריסטיין היא להחליף את ג'יאנלוקה זמברוטה, כשפיליפ להאם הגרמני ודניאל אלבס הם המועמדים העיקריים. סביר להניח שגם ליליאן טוראם יסיים את תפקידו, ובמקומו יגיעו אזיקיאל גראי או מרטין קאסרס.

בקישור, נמסר שבארסה יצרה כבר קשר עם אביו של דייגו, הברזילאי של ורדר ברמן. כמו כן, צ'אבי אלונסו, שסובל לאחרונה מיחסים לא יציבים עם רפא בניטז, ופרנק למפארד, שלא נהנה לאחרונה בצ'לסי (ואוחז בבת זוג קטאלונית), מועמדים גם הם להגיע. לפי העיתון, החלום הגדול של בגיריסטיין הוא לצרף את פרנק ריברי הצרפתי, על אף שספק גול אם באיירן תשחרר את האס הגדול שלה.

בינתיים בבארסה מתכוננים למשחק ביום ראשון מול אלמריה בסגל חסר. ליונל מסי, כידוע, ייעדר בחודש הקרוב, ובמחזור הקרוב יצטרף אליו על הספסל גם דקו הפצוע, כשרונאלדיניו בספק.

המועדון החרים 60 מנויים מהאוהדים

בארסה הודיעה כי היא החרימה כרטיסי מנוי מ-60 אוהדי הקבוצה. לאחרונה התגלה כי האוהדים המדוברים מכרו את כרטיסיהם לאוהדי סלטיק במשחק גביע האלופות האחרון, בניגוד לתקנון הקבוצה. מדובר בבעיה מוכרת בברצלונה, כיוון שהאוהדים האורחים המגיעים לקאמפ נואו ידועים במחירים הגבוהים שהם מוכנים לשלם עבור הזכות לראות את קבוצתם, עובדה שמפתה לא פעם את בעלי המנויים.

ריאל מדריד רוצה את לואיס פביאנו

ה"מארקה" מפרסם היום כי אלופת ספרד ריאל מדריד מעוניינת לקנות מסביליה את חלוצה הברזילאי לואיס פביאנו תמורת 11 מיליון יורו. החלוץ כרגע הוא הכובש המצטיין בלה ליגה עם 19 כיבושים, ולא הסתיר בעבר את שאיפותיו לשחק במועדון גדול.

כמו כן, ה"מארקה" טוען כי נשיא המועדון רמון קלדרון הרגיע בימים האחרונים את המאמן ברנד שוזטר, ואמר לו כי בניגוד לפרסומים השונים, הוא לא מתכוון לשחרר אותו מתפקידו בקיץ. "אף פעם זה לא עלה בדעתי", אמר קלדרון למאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully