וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי חולון יזכו לפיצוי

13.3.2008 / 12:31

הנהלת הפועל חולון החליטה לפצות את האוהדים בעקבות עונש ארבעת משחקי הרדיוס. הנהלת הקבוצה: "האוהדים לא אשמים בעונש"

בהפועל חולון החליטו ללכת בשבועות האחרונים לקראת אוהדי הקבוצה שרכשו בתחילת העונה מנוי עונתי, וזאת לאחר שנבצר מהם להגיע לארבעה משחקים באמצע העונה בשל עונש הרדיוס שהוטל על הקבוצה. בימים האחרונים קיבלו אוהדי חולון אשר רכשו כרטיסים בקופת משרד הכרטיסים "לאן" צ'ק בדואר על סך 160 שקל, לפי החישוב של 40 שקל לכרטיס. אוהדים אשר ישבו ביציע אחר שאליו מחיר הכרטיס הוא 50 שקלים, קיבלו צ'ק על סך 200 שקלים. "כל מי שקנה באופן מסודר וחוקי את המנוי, יקבל מאיתנו את ההחזר הכספי", נמסר מהנהלת הקבוצה.

כזכור, חולון נענשה בארבעה משחקי רדיוס בפועל ועוד ארבעה משחקי רדיוס על תנאי בעקבות אירועי החזיז במלחה. בעקבות כך אירחה הקבוצה ללא קהל את מכבי ת"א, גלבוע/עפולה, עירוני נהריה וגליל עליון. "אנחנו לא רואים את האוהדים אשמים במה שקרה, ולכן החלטנו לפצות אותם על המשחקים שהם לא ראו", נמסר מהקבוצה. מתחילת העונה הפכו אוהדי חולון את אולם הפחים למבצר ביתי והקבוצה לא הפסידה משחק בית שנערך עם קהל, לעומת הפסד בית במשחק ללא קהל.

בתוך כך נשלמות ההכנות למשחק מול מכבי ראשל"צ ביום שני הקרוב. מכיוון שהמשטרה סוגרת את הרחובות המובילים לאולם כשלוש שעות לפני המשחק, ורק אוהדים בעלי כרטיס מורשים להכנס, פנתה הנהלת חולון להנהלת ראשל"צ אתמול (רביעי), והבהירה לה כי אוהדים אשר ירצו לקנות כרטיסים למשחק יוכלו לעשות זאת במשרדי "לאן" בת"א. "גם במשחקי הבית מול הפועל ירושלים ובני השרון נתקבלו הודעות דומות, ירושלים התארגנה לקנייה מוקדמת ולכן היה נציגות ירושלמית בחולון ובני השרון לא קנו ולו כרטיס אחד ולכן לא היה קהל מהקבוצה", נמסר מהנהלת חולון. גלעד זיו מנכ"ל ראשל"צ, אשר ניצחה את חולון בסיבוב הראשון, מסר בתגובה: "אנחנו נוציא היום הודעה מסודרת לכלל האוהדים שלנו שיש לקנות את הכרטיסים במשרדי "לאן" בת"א".

סייע בהכנת הידיעה: רותם דרוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully