וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "יש לנו סיכוי טוב לזכות באליפות"

אברהם גרנט משדר ביטחון אחרי ה-1:6 של צ'לסי על דרבי: "אל תשכחו שארסנל עוד צריכה להגיע לסטמפורד ברידג'". למפארד רוצה חוזה חדש

"אתה טוב כמו המשחק האחרון שלך", אמר אתמול (רביעי) ראש ממשלת אנגליה לשעבר, טוני בלייר, בניסיון להגן על אברהם גרנט. ואם אכן התיאוריה הזו נכונה, הרי שגרנט יכול לשחרר חיוך קטן אחרי הניצחון אמש של קבוצתו צ'לסי, 1:6 על דרבי קאונטי, ניצחון שאולי ישכיח את ההדחה המביכה מהגביע.

"יש לנו סיכויים טובים לזכות באליפות", אמר גרנט אחרי הניצחון על הקבוצה שהוכתרה כגרועה ביותר בתולדות הפרמיירליג, "יש לנו עדיין משחק חסר, ואם ננצח אותו נהיה רק שתי נקודות מארסנל, והם עוד צריכים להגיע לשחק מולנו בסטמפורד ברידג'. מצפים להם משחקים לא קלים. יש עוד עשרה משחקים עד תום העונה, הכל יכול לקרות".

המאמן הישראלי התייחס לביקורת נגדו. "אני חושב שניצחנו ביותר מ-80 אחוז מהמשחקים מאז שהגעתי לכאן", אמר גרנט, "אנחנו נילחם על הסוף. ככה עשיתי כל הקריירה שלי, ואני לא מתכונן להפסיק עכשיו".

גרנט גם התפנה להכחיש את הפרסומים בנוגע להגעתו של דייגו לקבוצה מורדר ברמן. "צ'לסי מקושרת לכל כך הרבה שחקנים, כך שקשה להגיב בכל פעם מחדש", אמר גרנט והתייחס לדיווחים כאילו הברזילאי יגיע על חשבונו של למפארד, "לפעמים אין ברירה אלא להגן על השחקנים שלנו. הוא שחקן טוב, אבל כרגע הוא לא מועמד. אנחנו רוצים את למפארד גם לעונה הבאה, ואני יכול להגיד בוודאות שהוא יהיה פה".

ואם בלמפארד עסקינן, הרי שהקשר, שהבקיע 4 שערים מול דרבי קאונטי, אינו מרוצה מהסחבת ומחוסר הודאות בעניינו, ומעוניין לקבל חוזה חדש בקבוצה. "פנו אליי כמה פעמים גורמים מהמועדון ואמרו שהם יגיעו אליי עם משהו, אבל כלום לא קרה", אמר למפארד, שחוזהו יסתיים בתום העונה הבאה. "זה אומר שאצטרך לחכות עד לקיץ, ואני לא יודע מה זה אומר. אם הם לא יגישו לי הצעה חדשה, תהיה לי רק עונה אחת בחוזה, וזה לא מקום שאני רוצה להיות בו".

עם כל הדיבורים על בואו של דייגו, למפארד ממשיך להישאר נחרץ ברצונו להמשיך לשחק בקבוצה הלונדונית. "אני רוצה להישאר, ואני רוצה לדעת מה קורה. אני אוהב לשחק בשביל המועדון הזה, ואני נהנה מהימים הטובים ביותר בקריירה שלי". עכשיו כל שנותר לכחולים הוא לנסח חוזה במהירות ולהחתים את הקשר, אחרת, הם עלולים לצפות בו משחק בעונה הבאה, דרך הטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully