וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אשאר עד סוף העונה"

חיפה הפסידה 1:0 לנתניה והודחה מהגביע, רוני לוי נזקק לליווי משטרתי ביציאה. עטר במסר ליאמר: "לא דואג לקריירה שלי". צפו בתקציר

ברני ארדוב

וידאו: חמש פלוס לייב

הלכה עוד עונה. מכבי חיפה הודחה הערב (רביעי) מגביע המדינה, אחרי שנוצחה 1:0 על ידי מכבי נתניה בשמינית הגמר. אחרי שגם סיפור האליפות נגמר מזמן, כל שנותר לירוקים הוא המאבק על המקום בגביע אופ"א.

"יש עדיין ממה להיות מעודדים"

שחקני מכבי חיפה הסתגרו בסיום המשחק ההפסד דקות ארוכות בחדרי ההלבשה, ואנשי התקשורת המתינו להם זמן רב. המאמן רוני לוי סיכם: "זו אכזבה מאוד גדולה. שאפנו ללכת על הגביע, אבל אין עכשיו מקום לתקן. השחקנים מאוד רצו והשתדלו, אבל זה לא הלך, כולם מאוכזבים. היה לנו משחק טוב, אבל לא תירגמנו את היכולת שלנו לכבוש שערים. יש עדיין ממה להיות מעודדים ויש תקווה לסיים את הליגה בצורה טובה, אני מאמין שנעשה את זה".

לוי, שנזקק לליווי משטרתי כדי לצאת מהאיצטדיון בנתניה, התייחס לשמועות לפיהן יעזוב את תפקידו במכבי חיפה מוקדם מהצפוי, כלומר לפני סיום העונה, והפריך אותן: "סיכמתי עם יעקב שחר על המשך דרכי עד סוף העונה, ואין לי שום התלבטות. לצערי זה הכדורגל, וכשמפסידים ולא מרוצים מגיעים למצבים שאני צריך ליווי משטרתי, זה מה שיש". על המחשבות קדימה אמר רוני לוי: "אני אחכה להצעות שיהיו כאלה ואחרות, אבל בינתיים אני לא ממהר לשום מקום. באמת שלא הייתי טרוד בעניין האישי שלי עד עכשיו. אם יהיו הצעות מאתגרות אני אשמח, אם לא אז אני לא אעשה משהו שאני לא אוהב".

עטר רומז ליאמר

מהצד השני, כמה שראובן עטר היה צריך את הניצחון הזה. בתקופה כל כך לחוצה בליגת העל, כשמאמנים אחרים בליגה נדרשים על ידי הבוסים שלהם להודיע אם הם מתכוונים להמשיך - עטר נמצא בחוסר ודאות. מצד אחד, אי אפשר להגיד שהוא לא משכנע מבחינה מקצועית, עם העפלה לרבע גמר גביע המדינה ומקום שני בליגת העל. מצד שני, אי אפשר לדעת עד כמה רחוק דניאל יאמר מתכוון ללכת בשנה הבאה עם מכבי נתניה. אולי עטר יישאר, ואולי הוא ימצא את עצמו בשנה הבאה במכבי חיפה - מה שבטוח זה שהשנה, הוא הולך בכל הכוח על גביע המדינה.

עטור המאושר אמר בסיום הניצחון על מכבי חיפה: "שמעתי ש-30 שנה מכבי נתניה לא הגיעה לגמר ואני מקווה שהשנה זה יקרה. היה משחק טוב, בעיקר במחצית השניה. בהתחלה שתי הקבוצות חששו לספוג, למרות ששיחקנו התקפי. כל הכבוד לחבר'ה, בשבועיים האחרונים היו הרבה סערות סביב שתי הקבוצות. היה לנו קשה לעבור שלב".

עטר התבקש להתייחס לאפשרות של מעברו למכבי חיפה בעונה הבאה ואמר: "עד עכשיו הספיקו לנתח את כל הסיבות למה אני צריך לאמן בנתניה ולמה אני לא צריך. כמו כן ניתחו את הסיבות למה אני צריך לאמן בחיפה, ולמה לא. מבחינתי אני מחוייב לאיפה שאני עובד".

כזכור, הבעלים של מכבי נתניה דניאל יאמר התייחס לאחרונה לאפשרות שעטר לא ימשיך בעונה הבאה בקבוצה. עטר התייחס לעניין הזה ואמר: על יאמר והחוזה: "אני לא עוסק במה שיהיה בעונה הבאה, אבל אני לא דואג לקריירה שלי. אם אני לא אשאר במכבי נתניה, אני לפחות אהיה גאה שאני משאיר פה תשתית טובה. אני בכל מקרה אשמח להישאר. הייתה לי שיחה עם יאמר לפני שבועיים והוא אמר שאין לי סיבה לדאוג. הוא הבהיר לי חד משמעית שזו לא הייתה הכוונה שלו ואני מקבל את זה".

לירן שטראובר, שהציל את הרשת של נתניה משער שיווין של רנאטו בדקה ה-90 סיכם את המשחק: "הייתה היום קצת פחות עבודה, אבל לפעמים צריך להיות במקום הנכון ובזמן הנכון, וזה מה שקרה". גם שטראובר התבקש להתייחס לסוגיית ראובן עטר והחוזה שלו ואמר: "מלפפונים תמיד יש בשוק. אנחנו לא צריכים להתייחס לדברים האלה, ספקולציות יהיו מפה ועד להודעה חדשה. אנחנו נאמנים למאמן שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully