וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלצ'ר יעדר גם מול נהריה

12.3.2008 / 21:37

בבדיקה שנערכה היום לשחקן בני השרון התגלה כי הוא יאלץ לנוח עוד מספר ימים. גורם בקבוצה: "הוא השחקן הכי חשוב במערכת"

אכזבה רבה הערב (חמישי) בבני השרון, לאחר שבבדיקה שנערכה לגארד הקבוצה קוקי בלצ'ר, הסתבר כי השחקן ייאלץ לנוח מספר ימים נוספים. בלצ'ר, שנעדר משלושת משחקיה האחרונים של הקבוצה, יבדק שוב באמצע השבוע הבא, ויעדר ממשחק הליגה החשוב מול עירוני נהריה ביום ראשון. כזכור, בלצ'ר הגיע לבני השרון בעונת 2005/6 כהבטחה גדולה, ובמחזור השלישי של העונה נפל רע במשחק בית מול אליצור אשקלון וסבל משני שברים ביד ובמרפק, ובכך סיים את העונה. רופאיו טענו כי ככל הנראה לא יוכל לחזור לשחק, אך בלצ'ר חזר בעונה לאחר מכן והעמיד ממוצעים טובים של 14.9 נקודות ו-3.7 אסיסטים למשחק. העונה, עד הפציעה צבר השחקן בן ה-29, 12.8 נקודות ו-3.2 אסיסטים למשחק תוך כדי שהוא מוביל את בני השרון לצמרת הליגה.

"נאלץ להמתין מספר ימים נוספים, אין חדש במצבו בשלב זה", אמר מאמנו של בלצ'ר, אפי בירנבוים. "בכל מקרה כרגע, רוד גריזארד ממלא את מקומו עד עכשיו טוב מאוד". ואכן בבני השרון צירפו ערב הפציעה של בלצ'ר את גריזארד שבשלושת המשחקים האחרונים הוביל את בני השרון לניצחונות, כולל אחד יוקרתי ביד אליהו על מכבי תל אביב, תוך כדי שהוא קולע 15.3 נקודות ומוריד 3.7 ריבאונדים למשחק. לעומת אפי, התלונן גורם בקבוצה על מצבו של בלצ'ר, "קוקי הוא שחקן שחשוף לפציעות וזה היה ידוע לפני שהחתימו אותו בפעם השנייה. אני מקווה בשביל מקבלי ההחלטות בקבוצה שהוא יחזור מהר, כי הוא השחקן הכי חשוב במערכת".

מי שחזר הערב (חמישי) להתאמן בקבוצה הוא הגארד מאיר טפירו שחבק אתמול בצהריים בת שנולדה בבית החולים איכילוב בתל אביב. באותו הזמן בחדר הסמוך, חגגו אלדד אקוניס, יו"ר הקבוצה, ואשתו את הולדת בנם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully